Rolling Stoned A.F. Bluesrap, drums gitaar en basgitaar

Edit: Lamaar was een bietje schijtlollig.

Laatst gewijzigd:
Thanks!

Ik heb de basgitaar overnieuw gedaan en wat anders gespeeld. Dit is beter volgens mij.

Attachments

• rolling stoned af.mp3
    4,6 MB
Nog wat elektrische gitaar erbij, het zint me nog niet helemaal maar ik post het toch ff.

Attachments

• rolling stoned again.mp3
    4,7 MB
Ik zou het even laten rusten. De kans is te groot dat je het anders bederft met te veel tierlantijnen. En dan later als je weer eens in een bij het nummer passende laid-back stemming bent er nog heel ietsjes aan toevoegen om het spannend te houden. Maar vooral niet te veel.

Ben al wat aan het proberen, maar best lastig rappen op een blues beat.

Eerst een fles whiskey leeg drinken misschien? Mondharmonica is ook altijd leuk met blues
Whiskey? Nee bedankt, liever een paar Duveltjes. :D

Mondharmonica is er zeker leuk bij, maar ik heb helemaal geen idee daarbij. Heb hier wel een liggen maar die leuke blues riedeltjes kan ik niet spelen. Een paar langgerekte tonen en dan houdt het op. Helaas niet met pitchbend anders was het nog iets.

Love it @Nightly Build super gedaan! Misschien mag er een bakje reverb overheen?

Die eerste is het beste hoor.. rauwer. pijn.
Thanks en eens. Zal de baslijn even overnieuw moeten spelen of misschien dat ik de samples van de vorige take nog heb.

dat mag juist slordig, past perfect en klinkt prima! Heel vet idee , sfeertje komt ook echt goed over 😎👍🏻
Vind ik ook, het voegt echt iets toe, een keeper wat mij aangaat.

Hier met harmonica..
heel slordig gedaan hoor, gewoon wat hamonica samples erin geplempt alleen voor het idee:
Repeat shit. Echt te dope die harmonica makker. Wil je de sporen van mijn materiaal?

Back