Hoe om te gaan met het leven.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hoe om te gaan met muziek?Sommigen kunnen nog geen akkoord maken.Dat is een draadje dat past op SF.
Nog een idee voor een draadje: "Ik ken de melodie maar niet de titel van het nummer."

Wellicht een welzijnsdraad waar mensen elkaar echt kunnen helpen.

Hoe om te gaan met muziek?Sommigen kunnen nog geen akkoord maken.Dat is een draadje dat past op SF.
Ik voel me niet aangesproken!
picture_c_chord.jpg

💪😁🏆

ik heb daar gelukkig natuurlijk helemaal geen last meer van, onthecht als ik ben kom ik alleen nog hier om mezelf heel veel beter te voelen dan anderen, heerlijk. :D
Haha, gelukkig heb je nog humor anders ben je helemaal zo ver verheven boven de rest. ;)

Jongens, jullie begrijpen het niet!! Op een synth-forum horen onderwerpen thuis, die te maken hebben met syyyhiiiinths!!

Oh, en bier.

En kaas.

Worst ook, trouwens.

Ah, en andere hobby's zijn ook interessant.

Ok wacht..

Nog een idee voor een draadje: "Ik ken de melodie maar niet de titel van het nummer."

Wellicht een welzijnsdraad waar mensen elkaar echt kunnen helpen.
Nou, help dan.
Het gaat ongeveer zo "la la la lala tiedom tiedom" Wie kan me vertellen wie de soundengineer was die achter in de studio lag te slapen tijdens de opnames?

De rubriek "overig" was ooit bedoeld voor topics die niet direct over muziek en synths gaan maar wel gerelateerd zijn, zoals gedoe met pakketdiensten, ervaringen met muziekwinkels, oplichters op marktplaats etc. Niet het Viva forum dependance dat het vandaag de dag geworden is. Maar ja, tijden veranderen
We hebben de omschrijving van het subforum inmiddels aangepast zodat het meer strookt met het doel van het forum:

1728026732502.png

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back