Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha… weet je, ik pak altijd een sample. Heb een goede sample pack voor m’n kick’s waardoor ik binnen twee minuten iets hebt wat goed werkt in m’n tracks. Ik heb kick3 er wel op staan, maar dit word een of twee keer per jaar geopend, en na 10 minuten weer uit m’n vst lijst gehaald.Mmm dit is waar ik echt jaren en dagen plezier in kon hebben hele kick/layers/sample libraries gemaakt maar net de demo getest en ik vind het gedoe..
Wat mis ik?

ah! dat is 'tIk zit gewoon hardop te typen ik haal alleen herinneringen op en meng het met nieuwe dingen.
Verder zit ik hier juist vanwege interesse in kick 3 maar ik verheerlijk niet snel dingen.

Haha, nou ik vind nieuwe dingen ook altijd vet kwa innovatie en ik heb ook veel plug-ins gehad hoor. Maar ik herinner me ook hele dagen in de studio met twee flatscreens en twee ergonomische stoeltjes om dan toch te ontdekken dat we onze recordings verkloot hadden na 8 uur tweaken.. dus ja..ah! dat is 't
ik wel namelijk![]()
nee hoor da's nie helemaal waar...