Trouwens, die Re-style (ik ken zijn muziek nog van vroeger - geen idee of ie de laatste tijd nog muziek heeft uitgebracht?) heeft als eerste een 3 kanaals Mackie deck distortion emulatie uitgebracht als plugin. Ik weet nog wel dat toen Predator (toch wel een behoorlijk bekende naam in de hardcore scene) daar een demo van had gemaakt waarbij hij een 909 kick (van Roland Cloud dacht ik) er doorheen haalde en er brute hardcore kicks mee maakte. Dat klonk wel goed. Al kun je dat in principe met vrijwel elke distortion plugin, als je er maar meerdere achter elkaar zet met telkens een EQ ervoor.
Maar dat is nog niet zo lang geleden en nu kijk ik (voor mijn gevoel) een half jaar later opnieuw op die site (
Rave Generation | Audio Software) en ineens staan er 6 plugins op en verschillende soundbanks. Kan me haast niet voorstellen dat daar 1 mannetje achter zit? Tenzij ze snel in elkaar geflanst zijn, maar daar kan ik niks over zeggen. Heb ze niet geprobeerd.
Hoe dan ook, meer rave plugins zijn altijd welkom

al heb ik niks meer nodig, maar juich meer 90’s style rave/techno/hardcore invloeden in hedendaagse muziek alleen maar toe. Zeker als ze toch in een nieuw jasje zitten (dus soort van geëvolueerd) of gecombineerd met een totaal andere muziekstijl
Veel hedendaagse (elektronische) muziek mist toch de energie en het “rauwe randje” van de jaren 90 imo.