50 Cent - P.I.M.P. (Gloomy Remix)

kijk: voeg gewoon deze STEM toe aan jouw Edit, dubbele vocalen, over elkaar (zoals de MIJNE originele):

man man, ik krijg er stress van. (hé dat rijmt) :D

Grappig. Wat onwijs anders.

Een van de meest vreselijke dingen die er bestaat is "reactie videos op youtbe"... brrrr vreselijk...

Maar als er een video zou bestaan die "50 cents reageert op de gloomy remix" heet.... holy fuck! Dat is denk ik een must-see! 🤣

Ik vind het idee zeer geslaagd! Uitvoering en timing van de vocals is al genoeg over gezegd, maar puik synth werk en een mooi origineel idee!

Grappig. Wat onwijs anders.

Een van de meest vreselijke dingen die er bestaat is "reactie videos op youtbe"... brrrr vreselijk...

Maar als er een video zou bestaan die "50 cents reageert op de gloomy remix" heet.... holy fuck! Dat is denk ik een must-see! 🤣
Haha, grappig @rvanommen :)

Tot nu toe heb ik geen problemen met copyrights (behalve een vermelding op YT). Dat komt wellicht omdat ik de Discogs-link heb meegegeven, daar kun je de originele track kopen.

Ja, dat zou wat zijn, reactie krijgen van de Master himself :)

Thnx maat!

Jan.

Ik vind het idee zeer geslaagd! Uitvoering en timing van de vocals is al genoeg over gezegd, maar puik synth werk en een mooi origineel idee!
Hey @LocalTrack19 , dit is super fijn om te lezen. Doet me erg deugd, dank je wel. Van harte! :)

Het idee is leuk maar die vocal loopt helemaal naast de beat! Niet om aan te horen.
Zet hem anders in Ableton Live met de auto warp funcie

Het idee is leuk maar die vocal loopt helemaal naast de beat! Niet om aan te horen.
Zet hem anders in Ableton Live met de auto warp funcie
Had ik al gedaan.

Maar hij vond de oorspronkelijke beter geloof ik.

Er zullen wel een paar van jullie zijn, die enkel op de "tracks"-topic zitten. Daarom wou ik laten weten dat ik iets gepost heb onder "releases". Belangrijk om eens een kijkje te nemen:

Zo..hier zit een lekker tempo in zeg..kan 50 ct nog wat van leren. Zit echt goed in elkaar.👍🏻
Waauw @Stronghold , wat een mooie commentaar man! Van harte bedankt voor te luisteren ook. :)

Deze track is ook te vinden op mijn nieuwe release: "Gloomer & Friends pt IV":

Back