Innocent

Fifth Bot

d[-_-]b
Al een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, wel genoeg gemaakt, maar ook veel tracks die net niet afgerond genoeg zijn. Ik heb er de laatste maanden wat meer moeite mee om ze echt helemaal af te ronden blijkbaar (iets nieuws starten is leuker :D).

Nou ja, deze is misschien af genoeg zo (maar feedback is uiteraard zeker welkom)

mooi! en wat een produktie! lijkt soms of de stem iets té schel is, maar geeft de produktie wél een randje, dus.... ik weet zelf ook niet wat beter is.....
het hele speelveld van het spectrum wordt gebruikt, waarbij alles wonderlik op elkaar is afgestemd. ritmisch, synths.... pwiew...

vet, ook super relaxed.
hoor ik nu de prophet 10 in het begin?

vind de artifacts in de stem wel tof.

Hey leuke reacties, thnx allen!

De opmerkingen op de vocals snap ik helemaal, ik heb al wel wat fixes geprobeerd, maar het blijft behelpen op de manier hoe ik eea nu doe. De vocals zijn een samenraapsel van verschillende sample loops (wel dezelfde zanger) en die dan zo goed en kwaad als het gaat proberen enigszins passend te maken. Niet alle vocals heb ik dry kunnen vinden, en in de vocals zelf zaten helaas ook al de artifacts, het is wat het het is, maar ik ga er nog eens vers voor zitten, wellicht valt er toch nog wat eq-en.

Jaa prachtige track. De moeite die je met de vocal-samples had, is niets van te merken.

Wel eens over het volume daarvan. Echt veel te hard - maar dat is het vooral. Die schelheid kan je proberen aan te pakken, maar met simpelweg zachter zetten pak je de meeste winst. Misschien al genoeg en klaar.

Wat een lekkere sounds.
Je kunt blijven schaven, maar af is af.
Ik probeer m'n jams altijd af te maken voor ik een nieuwe begin (maar een jam is geen track, dus ik ben eerdere 'tevreden' denk ik).
Maar soms kriebelt het en heb ik ineens 5 concepten op de SD staan van de 707 :dubbel:

Back