SB-SIX - The Mall

SB-SIX

Ouwe rot
Hi,

Ik ben bezig met een nieuw album, en dit is een van de tracks. Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of ik technisch er nog wat aan kan verbeteren.
Meeste sounds komen uit de modular. Die vintage klinkende strings uit de Elmyra2, multitracked in Bitwig. Het album wil ik "Beautiful decay" gaan noemen, en gaat eigenlijk over allemaal van die urbex achtige verlaten plekken. Deze track over een verlaten en half door de natuur teruggenomen winkelcentrum.

Veel luisterplezier!

Laatst gewijzigd:
Ik mis nog wat van die hoge geluidjes die meer links/rechts gezet zijn (misschien auto pan ?). Alles klink nogal 'in het midden', zelfs de hats/woodblock.

erg mooi. diep.
weinig op aan te merken.
Klinkt heel sferisch. Hoed af!
Very nice 👍🏻
Zeker, heel erg goed!
Klinkt mooi en ruimtelijk, goeie track.
Klinkt weer lekker SB! :dj:
Thanks allemaal jongens! Leuk dat er al zoveel geluisterd hebben!

Ik mis nog wat van die hoge geluidjes die meer links/rechts gezet zijn (misschien auto pan ?). Alles klink nogal 'in het midden', zelfs de hats/woodblock.
Goeie, ga ik nog even naar kijken.

Prachtige track!

Klein dingetje: je kick heeft onregelmatige transients. Meestal hoor je 'm netjes, maar af en toe klinkt 'ie wat dofjes, zonder die tik. No biggie, zo te lezen heeft niemand er last van, maar dat je 't weet.. (volgens mij gebruik je meerdere lagen in die kick, misschien zitten die elkaar soms in de weg... #wildegok)

Veel sterkte in de privé-sfeer.

Back