SB-SIX - The Mall

Prachtige track!

Klein dingetje: je kick heeft onregelmatige transients. Meestal hoor je 'm netjes, maar af en toe klinkt 'ie wat dofjes, zonder die tik. No biggie, zo te lezen heeft niemand er last van, maar dat je 't weet.. (volgens mij gebruik je meerdere lagen in die kick, misschien zitten die elkaar soms in de weg... #wildegok)

Veel sterkte in de privé-sfeer.
Thanks, en scherp opgemerkt stoter! Het is een analoge kick uit de modular dus het klopt dat die niet altijd het zelfde is. Ik kan idd volgende keer een sync op de oscillator gebruiken om dit verder recht te trekken.

Die zwevende diepe bas klinkt mij te ongedefinieerd in de oren. Rest van de sounds top, doet me beetje aan Massive Attack denken ergens.

Eens met @djazid wat betreft wat hoog links en rechts.
Eens met @SB-SIX dat je de bas zo moet laten.
Het geluid is ook echt lekker!

Maar ik heb ook kritiek, want anders heeft het geen zin om hier wat te schrijven:
Energetisch zou 't van mij vanaf 2'23" wat meer mogen zijn; laagje erbij, dubbel tempo hats... weet-ik-het.
Als op 3'12" de extra percussie (zonder risertje vooraf ;{ ) bijkomt, voelt 't alsof 't feest al voorbij is terwijl het kippenvelmoment ontbreekt.
En daarna kabbelt het nogal lang naar het einde.

Back