Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet duidelijk of dit een free plugin of premium plugin is, maar ik ga het checken of het bij mij in phaseplant zit.
phase plant heb ik ook maar die premium plugins sla ik toch over, ik vind ze net even te weinig toevoegen. Ik heb er wel 2 of 3 omdat ik ooit een voucher had gekregen. Zeker wel een toffe synth, niet heel moeilijk als je even een uurtje aan een tutorial spendeert, mooie is dat je oneindig oscillators etc.. kan toevoegen. Is een soort eenvoudige versie van falcon 3 vind ik. Ik gebruik hem echter ook te weinig. Maar weer eens van stal halen.Betaalde plugin, zag ik bij de comments. 39 dollar regular price. Phaseplant heb ik ook. Waanzinnige synth, als je weet hoe hij werktDat heb ik helemaal een beetje met het pakket. Alles kan, maar daardoor is de leercurve ook behoorlijk hoog. En ze hebben bij veel van die modules weinig presets. Ik wil gewoon lekker muziek maken en dan grijp ik snel naar een andere plugin.
Hier heb ik wel een subscriptie op, voor een heel jaar is dat goed te doen, betaal ik 120 dollar voor en dan krijg ik een voucher van 180 dollar. Ik laat hem hierna nog 1 jaar door lopen en dan koop ik de meeste plugins van de vouchers.Ook wel mijn oog op het hele pakket van minimal audio, die zijn ook prettig in gebruik maarja je kunt niet alles hebben.
ja enige nadeel is dat die vouchers niet voor sales gelden, dus moet je wel de volle mep ervoor neer leggen. Ik weet nog niet hoe dat zit bij Minimal audio.Ah ja, dat is dan ook een soort rent to own, heeft me bij kilohearts ook over de streep getrokken, dat als je er na een tijd vanaf wilt, dat je het in ieder geval nog kunt kopen.
och ja, Multipass in Phaseplant...... sja mooi spul....
Ik zie dat ik maar 1 premium snap-in heb, ik had er wel 3 gekocht van een voucher maar 2 daarvan werden daarna opeens gratis, eigenlijk is dat wel een rare gang van zaken geweest, als iemand al die snap-ins heeft verzamelt en een groot deel wordt opeens gratis is eigenlijk niet zo leuk.de premium modules voegen zeker veel toe, vooral Convolver, Shapertable en Filtertable.
ja dat viel mij ook al op, denk vooral geschikt voor industrial techno of psy trance of zoIk lees wat het ding allemaal kan en leek me een tof idee.
Maar dan hoor ik wat eruit komt.
Klinkt nergens naar.
Akelige stepping, clicks en FFT noise.
Gewoon een wavetable synth met een normaal filter klinkt voor mij veel beter.
ja dat viel mij ook al op, denk vooral geschikt voor industrial techno of psy trance of zo