Kilohearts Filter Table

Ik denk dat hetzelfde mogelijk is met de wavetable modulator in Bitwig. Even de YT channel van Polarity in de gaten houden, die maakt alles na tegenwoordig met native Bitwig tools.

ik kan me vergissen, maar dat lijkt me niet mogelik. Filter Table werkt als een Convolver, maar dan met 2048 samples/1024 partials. het zijn minieme IR's, wordt ook in de OP verteld, in YT filmpje van Kilohearts.

volgens mij kon de Shaper Table wel nagemaakt worden? dacht die gezien te hebben.

het is wel bizonder wat je allemaal al in The Grid kan, en kan namaken... of in een andere Modular...

ik herhaal wie weet vergis ik me......

EDIT: ik heb zelf geen last van stepping/clicks, soms hoor wel FFT "bubles", of hoe noem je het, het is soort onderwater geluid, wellicht is dat dan de FFT noise? @jando

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

EDIT: ik heb zelf geen last van stepping/clicks, soms hoor wel FFT "bubles", of hoe noem je het, het is soort onderwater geluid, wellicht is dat dan de FFT noise? @jando
Ik denk dat waar flyweight op doelt, die noisy geluiden als je door piekachtige wavetables sjeest met een radom lfo ofzo.

Maar ben niet thuis om het te testen.

Ik denk dat ik wel leuke toepassingen kan bedenken met deze tool, field recordings bewerken, ritmes met noise als bron, percussie wat meer gevarieerd maken enz.

Back