NAP krijgt zijn eigen controller

Vind m ook wel leuk. Voor iemand als ik die geen hol van noten snapt is t denk ik wel een leuk apparaat om mee te fiddlen.

Gefeliciteerd Nap, na hoe lang ploeteren? 🤪

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Congrats NAP!!

Dat strummen is echt cool.. ik dacht dat zoiets ook met de JAM kon en idd.. maar akkoord.. geen akkoorden die erbij staan dan..

In principe is het niks nieuws. Zelfs de Omnichord had zoiets al. Die heeft echter geen midi uitgang
Dan heb je ook nog le strum, dat een doe het zelf project is voor chord generations.

Is dit dan de eerste kant en klare oplossing waarbij je niks zelf hoeft te bouwen?

Ziet er leuk uit, misschien wil ik er wel eentje. Maar ik ga voor die €50 prijsverschil niet de Kickstarter gok nemen, wacht wel tot 'ie uitkomt en/of leuk tweedehands voorbij komt.

Dit blijft ook een leuk dingetje.. zeker als je met gitaar bezig bent.. Ooit gekocht voor 50 ofzo en op onverklaarbare wijze kwijt geraakt (/ uitgeleend??) en paar jaar terug toch maar weer gekocht, in nieuwstaat.. :) Je kunt de akkoorden ook midi uitsturen..

In principe is het niks nieuws. Zelfs de Omnichord had zoiets al. Die heeft echter geen midi uitgang
Dan heb je ook nog le strum, dat een doe het zelf project is voor chord generations.

Is dit dan de eerste kant en klare oplossing waarbij je niks zelf hoeft te bouwen?
le strum heb je ook kant en klaar voor net iets meer dan de helft van deze en le strum heeft een hoop meer strum opties voor zover ik aan dit filmpje kan zien.

wat deze nap controller wel interesanter maakt is dat hij er wat steviger uitziet voor reizen en mogelijke firmware updates

Prijs bekend? Lijkt me ook wel een leuk ding om te hebben.

Ik vind synthforum inmiddels grappiger dan menig Roast op CC.
Dan leg je de lat ook wel extreem laag....gewoon onder de vloer zeg maar...

Die heeft wel een midi uitgang. Als je een foto wil zien dan plaats ik die.

Back