Zieke Demo "La Clinique"

Ik zou de stem wat zachter zetten tov de muziek en proberen iets meer lucht/ruimte in je mix te krijgen, dan luistert het wat makkelijker weg en maakt het misschien nog wat spannender.

Dit ben ik helemaal ja. En ik weet dat mijn Frans fouten bevat :)

Oh dank

Inspiratie voor de Franse Uitspraak kwam van DAAN. La Crise, maar er is nog n beter voorbeeld dat even me ontglipt.

Tante edith:

The Subs - Concorde :)

Ik zou de stem wat zachter zetten tov de muziek en proberen iets meer lucht/ruimte in je mix te krijgen, dan luistert het wat makkelijker weg en maakt het misschien nog wat spannender.
Ik lul altijd de zaak vol en verwijder erna wat vocals, ik weet niet of je de demo luisterde of V2. Ik dacht er nog aan te werken maar ben alweer aan wat nieuws bezig :) De balans tussen te onverstaanbaar en te luid vind ik moeilijk. Ik heb t gemaakt op yamaha NS10's en hoopte dat dit mijn zorgen zou wegnemen maar kijk, er is nog commentaar over (wat mag) :)
Demo is trouwens met niks edits, gewoon in een take en hop klaar. De 'doe voort en kijk niet om' aanpak heeft voor en nadelen :)

Beide versies. Het viel me gewoon op dat je erg luid mixed, misschien te luid. Daar lijdt het eindproduct altijd wel onder dus das wel jammer. Maarrr... wel heel makkelijk te fixen - iets minder luid opnemen/mixen ;)

Het kan hepen om eens met die LUFS metertjes en andere luidheidsmeters te kijken waar je zit qua niveau, en ook met referentie tracks meten en vergelijken. En helpt het niet, is het nog steeds leuk om te doen.

Zie het allemaal niet als negatieve feedback he, ik vind het altijd wel leuk hoe productief jij bent. En moet altijd wel lachen om je gas-verslaving.

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Ik heb de stem wat zachter gezet en ook de scream.

@AdDM

Attachments

• La Clinique v2 met minder luide vocals.mp3
    9 MB
Heel erg mooi en spannend gedaan muzikaal maar het Franse gebrabbel is niet aan mij besteed ondanks dat het er wel bij past! Maar desondanks some good and creepy merde!! Bon idee!!

Dank allen. Als Spotify snel genoeg is wordt ie deze middag gereleased.

Leek me heerlijk deuntje op kerst 🎄 als tegengif tegen alle die clichés.

Andere artiesten naam uiteraard
1735032113593.png

Back