andreos Ouwe rot Lid sinds 7 juni 2020 Berichten 2.242 Locatie Europa 12 december 2024 #1 Hola Musicfriends, Eigenlijk gemaakt om te zingen ik heb de tekst al,helaas kwam er een griepje bij onverwacht altijd! dus maar een koortje erin gezet! Groeten van andreos
Hola Musicfriends, Eigenlijk gemaakt om te zingen ik heb de tekst al,helaas kwam er een griepje bij onverwacht altijd! dus maar een koortje erin gezet! Groeten van andreos
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiƫ 13 december 2024 #2 Heel mooi gemaakt, maar het geheel is niet mijn kopje thee.
andreos Ouwe rot Lid sinds 7 juni 2020 Berichten 2.242 Locatie Europa 13 december 2024 #3 e-Gloomy-nations schreef: Heel mooi gemaakt, maar het geheel is niet mijn kopje thee. Zie meer... Hola gloomy. Ja dat kan. Bedankt voor het luisteren Groeten van andreos
e-Gloomy-nations schreef: Heel mooi gemaakt, maar het geheel is niet mijn kopje thee. Zie meer... Hola gloomy. Ja dat kan. Bedankt voor het luisteren Groeten van andreos
Montfrooij Gepokt en gemazeld Lid sinds 4 februari 2020 Berichten 6.412 Locatie Gelderland 18 december 2024 #4 Weer mooi gemaakt Andreos!