SUNO - Let's Dance All Night (Gloomyfication)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Gloomyfications bevatten tracks die oorspronkelijk zijn gegenereerd door kunstmatige intelligentie. Ik laad de ruwe bestanden in FL Studio en geef er mijn eigen twist aan, waarbij ik ze doordrenk met mijn unieke stijl en creativiteit.

Deze track is een viering van veerkracht en vastberadenheid. Het herinnert je eraan om nooit op te geven, hoe zwaar de reis ook is. Blijf doorgaan, dans door de obstakels heen en omarm elke uitdaging tot het bittere einde.

Met de energie van 2.0 die je stappen begeleidt, zul je je weg vinden, één beat tegelijk. Laat het ritme je inspireren en laat de muziek je naar nieuwe hoogten brengen. Samen veroveren we de nacht en nog veel meer.

Laten we de hele nacht dansen, stop nooit.

Gratis download beschikbaar via "...More":

Bekijk ook een leuke video op YouTube:

(Vergeet niet om je te abonneren op mijn kanaal!)

Veel luisterplezier!

Gloomy.

Dank je wel @andreos , "hartstikke goed", waauw dat betekent veel voor mij.

Wat betreft SUNO, ik vind het goed dat de activiteiten van aardlingen gemerged worden met A.I. Er staat ons een mooie toekomst te wachten :D

Welke gevoelens jullie hebben bij het bestaan en gebruik van SUNO? Ik ben wel zeer benieuwd. Gloomifications slaan aan precies, ik heb al bijna 500 luisteraars op YT :)

Deze track is een viering van veerkracht en vastberadenheid.
Hmm, geeft AI ook al betekenis aan zijn/haar producten?

Welke gevoelens jullie hebben bij het bestaan en gebruik van SUNO?
Ik ken het verder niet, en heb daarom ook weinig gevoelens bij 'het bestaan' ervan. Maar als ik het zo hoor lijkt het me een meer dan uitstekend stukje gereedschap om overbodige formulematige muziek mee uit te poepen.

Dit slaat verder niet op jouw bewerking hoor, want dat kan ik niet echt beoordelen omdat ik het 'origineel' (kan je daar eigenlijk wel van spreken als het om een product van AI gaat dat is getraind met door mensen gemaakte muziek?) niet ken. Ik vermoed dat je in ieder geval die 303-achtige geluiden aan het eind hebt toegevoegd. Die vind ik best tof, als zou ik dan wel de zang in dat stuk achterwege laten. Dat loopt nu een beetje door elkaar.

Hey @Stupide , dank je wel voor de aardige feedback :)

"Een viering van veerkracht en vastberadenheid", lol moet er nog zand zijn??

Ja, die 303 is toegevoegd, maar ook de cowbells, pliepjes, extra sythlijnen, automations, enz..

Thnx man :)

Gemaakt via www.suno.com raar, maar nu is het blijkbaar betalend. Toen ik dat nummer heb laten maken, was het nog gratis.

Gewoon intypen waar je wil dat de lyrics over gaan, de muziekstijl selecteren en dan drukken op "genereren", zo gaat dat meestal met AI.

En dan heb ik mijn eigen twist eraan gegeven :-)
Dank man!

Gemaakt via www.suno.com raar, maar nu is het blijkbaar betalend. Toen ik dat nummer heb laten maken, was het nog gratis.

Gewoon intypen waar je wil dat de lyrics over gaan, de muziekstijl selecteren en dan drukken op "genereren", zo gaat dat meestal met AI.

En dan heb ik mijn eigen twist eraan gegeven :-)
Dank man!
Kreeg je dan één track, of losse stems?

Er zijn verschillende AI-tools die je track kunnen verbeteren, afhankelijk van wat je precies wilt verbeteren. Hier zijn enkele van de beste opties:

🎛 Mixing & Mastering AI

• LANDR – Automatische mastering met AI, past EQ, compressie en stereo-imaging aan.
  • Izotope Ozone – Geavanceerde AI-mastering met aanpasbare instellingen.
  • Auphonic – Optimaliseert audio levels en ruisreductie, handig voor vocalen en radio.

🎼 AI voor Compositie & Arrangement

• Orb Producer Suite – AI-gebaseerde melodie- en akkoordgenerator.
  • iZotope Neutron – Analyseert je mix en geeft AI-gestuurde verbeteringen.
  • Endlesss – AI-gebaseerde jamtool om inspiratie op te doen.

🔊 Stem & Geluidsverbetering AI

• LALAL.AI – Scheidt vocals en instrumentals om ze afzonderlijk te bewerken.
  • Spleeter – AI-audio-stemextractie en remixing.
  • Adobe Enhance Speech – Verbetert stemkwaliteit en haalt ruis weg.

🎶 Remixing & Stijl Transformatie AI

• AIVA – Creëert en transformeert muziek met AI.
  • Boomy – AI die automatisch beats en tracks genereert op basis van jouw stijl.
  • Riffusion – AI-muziekgenerator die in realtime audio genereert.
🔹 Wat wil je precies verbeteren? Mix, master, arrangement, of iets anders?

Ik vind het leuk dat je het deelt en dat je ook laat horen wat de input was (de stereo track uit Suno). Maar het resultaat is nu toch wat minder geslaagd voor mij. Het "mengt" minder goed dan ik van je gewend ben, vooral dat percussie geluidje dat rond 0:10 begint en door het hele nummer terugkomt.

Misschien komt dat doordat de Suno track al vrij "af" geproduceerd is?

Liever meer Gloomy en minder Suno.

Daar sta ik je in bij. Trouwens, Suno klinkt veel te commercieel en voor de hand liggend. Thnx, Gloomy.

• Duimpje
Duimpjes: jvq
Nu weet ik niet precies wat jij gedaan hebt, en wat AI hierin gedaan heeft. Maar het klinkt iig dikke prima. Ook zeker qua afmix :D

Er zijn verschillende AI-tools die je track kunnen verbeteren, afhankelijk van wat je precies wilt verbeteren. Hier zijn enkele van de beste opties:

🎛 Mixing & Mastering AI

• LANDR – Automatische mastering met AI, past EQ, compressie en stereo-imaging aan.
  • Izotope Ozone – Geavanceerde AI-mastering met aanpasbare instellingen.
  • Auphonic – Optimaliseert audio levels en ruisreductie, handig voor vocalen en radio.

🎼 AI voor Compositie & Arrangement

• Orb Producer Suite – AI-gebaseerde melodie- en akkoordgenerator.
  • iZotope Neutron – Analyseert je mix en geeft AI-gestuurde verbeteringen.
  • Endlesss – AI-gebaseerde jamtool om inspiratie op te doen.

🔊 Stem & Geluidsverbetering AI

• LALAL.AI – Scheidt vocals en instrumentals om ze afzonderlijk te bewerken.
  • Spleeter – AI-audio-stemextractie en remixing.
  • Adobe Enhance Speech – Verbetert stemkwaliteit en haalt ruis weg.

🎶 Remixing & Stijl Transformatie AI

• AIVA – Creëert en transformeert muziek met AI.
  • Boomy – AI die automatisch beats en tracks genereert op basis van jouw stijl.
  • Riffusion – AI-muziekgenerator die in realtime audio genereert.
🔹 Wat wil je precies verbeteren? Mix, master, arrangement, of iets anders?
Ozone 11 is top voor mastering! Gebruik het al een poosje. Eerst laat je door de AI-assistent een begin maken, en dan zelf de rest finetunen. En met Audiolens een referentietrack erbij pakken, is ook een dikke aanrader.

Klinkt leuk, maar ik mis "de gloom-factor", jouw eigen stijl met alle gekkigheden, zoals alleen jij dat kan. Dit klinkt toch een beetje te gelikt, maar wel knap dat AI al zoiets kan produceren.

Back