Was ff omdat Ulli nogal vaak botweg dingen 1 op 1 kopieert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat is er mis met die verkoper @coinoperator? Ik lees alleen maar goeie reviews..Deze marktplaatser is niet geheel...
nouja laat maar.
Hij vraagt 75, ik bied 75, reageert niet op meerdere mails.Die MS1 raakt wel snel verkocht volgens mij voor dat geld. Dat de verkoper van die MS1 niet wil verzenden is de prijs misschien ook naar.
Wat is er mis met die verkoper @coinoperator? Ik lees alleen maar goeie reviews..
Hij vraagt misschien te weinig.. en iedereen die de prijs kent biedt nu meer per Privé bericht.. Deze dingen worden doorgaans voor veel meer aangeboden en verkocht..
![]()
verkocht - Korg Microsampler MS1 Micro sampler
Compleet met doos, microfoon, handleiding en voeding. Handleiding erbij en extra informatie met tips & tricks Staat voor meer op reverb ophalen en testen kan, verzenden kan ook, kost je max 20 euro, naar België wat minder.www.synthforum.nl
De verkoper zal echt heel veel mails gehad hebben ja.. waarschijnlijk gestalkt voor een prijs als deze..reageert niet op meerdere mails.
als ie er 500 voor wil zet t er dan bij en laat mensen niet voor lul staan.
of geef tenminste ff antwoord

Goh, vandaar dat ie wel tijd heeft het ding te reserveren.Je gelooft het misschien niet , maar er zijn ook mensen die met/rond kerst andere verplichtingen hebben![]()
en volgens mij de helft goedkoper 250 euro ofzoGa ik ook naar kijkenCasio CT-S500 en CT-S1000V
Dat ja...SP-404 mk2 zou het ook wel moeten kunnen. Beter dan jaren 90 floppy/scsi horror.