In de afgelopen twee maanden heb ik een DinSync RE-808 gebouwd als eerste DIY project (een velleman mini versterker niet meegerekend). Aangezien het helemaal gelukt is (zonder echt grote problemen) smaakt dat naar meer! Ik ben nu dus aan het bedenken wat ik als volgende project wil starten. Zelf denk ik bv oa aan andere DinSync units (909, 303, 101), maar ook is er twijfel om via deze route weer opnieuw eurorack in te plonsen. Het liefst heb in project waarvan volledig duidelijk is wat je moet doen en halen. Bij de RE-808 ben ik veel tijd kwijt geweest om in verschillende bronnen te achterhalen wat ik moest hebben of hoe ik eea moest doen. Bevredigend aan het eind, maar niet perse wat ik er het leukste aan vond. Het liefst koop ik een kit met uitleg en lekker aan de slag, maar volgens mij is dat niet perse de standaard. Zeker niet bij de meer 'boutique' dingen die uit liefde worden aangeboden. Een kant en klare kit is ook zeker geen voorwaarde voor mij...
Dus, heb je een tip voor een leuke diy project dat nu ook te koop is? Ik hoor het graag. Wat mij betreft is alles welkom, is het voor mij niet interessant, wellicht voor iemand anders wel
Dus, heb je een tip voor een leuke diy project dat nu ook te koop is? Ik hoor het graag. Wat mij betreft is alles welkom, is het voor mij niet interessant, wellicht voor iemand anders wel