[Tech House] The Funk Faker

Nightly Build

Go for what you know
Tech House trackje gemaakt:

Is die leuk?
Goed genoeg voor een release?
Evt. verbeterpunten?

Ik hoor het graag!

Heel erg goeie productie, heel zuiver. Niet zo 100% fan van de vocalen, but who cares :)
Dank Gloomy, heb je nog een idee hoe ik die vocalen beter kan doen?
Anders editen? Of die glitches er helemaal uit?
Of andere vocalen? Of geen vocalen maar misschien iets anders in de plaats van?

je kunt de vocalen behouden, maar zet er wat automations van effecten op. De toepassingen zijn eindeloos. En in het begin zou ik 'm verstaanbaar maken. Veel succes!

Heb de vorige vocal versie niet gehoord, maar ik vind de vocal het minst goede deel. Misschien nog iets minder room erop? Ik ben sowieso niet heel erg fan van raps op techno, krijg daar steeds 2unlimited vibes bij. Ik vind een leipe zang als Green Velvet veel beklijkvender. Maar instrumentaal vind ik het wel een lekkere track, misschien een heel klein beetje sneller, 3-4 bpm extra?

Best tof. De vocal vind ik ook wel leuk, prima interessant gehouden door die bak met effecten. Een paar dingetjes die ik iets anders zou doen:
- de kick is me net een beetje hard of 'in your face'. Iets zachter of doffer zou 'm volgens mij wat beter in de mix laten zakken;
- de synth die je rond 2:35 introduceert zou ik gewoon in het midden zetten. Hij trekt aandacht genoeg maar nu staat 'ie naar rechts terwijl er niets tegenover staat.

Back