Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Thanks! Ja ik snap er niks van ik heb zelf nog in de spiegel gekeken maar daar zie ik geen kale plek alleen iets dunner haar, en op de film lijk ik wel kaal daar!Hey SIX
Ah zo zie je eruit, mooie haren idd, lol
Coole muziek wat je hier voorbij tovert. Die Terra is wel een fijn bakkie!
Fijn dat je een kattenmens bent, ben ik ook nl. Heb zelf 3 katten, maar die wonen hiernaast bij mijn buurvrouw
Succes! Gloomy

Dankje! Ik snap dat ook nooit, waarom de meeste modular muziek bliepbloep is. Wat mij betreft zijn het allemaal leuke mini synths die je kan combineren met vanalles en nog wat, dus geen reden om dat ook niet een beetje als muziek te laten klinken wmb. Wel leuk om te experimenteren af en toe natuurlijk...klinkt lekker relaxed die terra klinkt ook leuk lijkt mij een best apart aparaat om te bespelen, intrigerende set up ook meestal als je zo veel modulair/kabels ziet komen er alleen maar bliepjes met wat noise uit![]()
daarom heb ik mijn haar altijd in een staart voor filmjes (heb lang haar), met licht er direct op en een iets hogere camera hoek lijkt mijn middenscheiding ook ineens 5x zo groot dan voor de spiegel/op een fotoThanks! Ja ik snap er niks van ik heb zelf nog in de spiegel gekeken maar daar zie ik geen kale plek alleen iets dunner haar, en op de film lijk ik wel kaal daar!![]()

Thanks! Haha ja had eigenlijk gehoopt dat ze op een knopje zou drukken ofzo, had goud geweestHeerlijke jam man!
Een week of 5 geleden had je ook al zo'n lekkere jam met de terra erbij.
Ik had eigenlijk verwacht dat je met ee contest ook die jam zou gebruiken maar toen kwam je met een andere track, vond die ook goed trouwens.
Klein complmentje als eerste; de Terra lijkt je al beter af te gaan dan de vorige keer, fijne solo ook trouwens en klinkt goed dat ding.
Verder nog een technisch vraagje; de drums lopen via de varigate begreep ik maar hoe loopt de rest zoals de bass enz als sequences, gaat dat in Ableton of zo?
Gelukkig dat de kat vrij rustig is want al die lichtjes dat kan zo'n dier natuurijk op gang brengen en dan even lekker wild met de pootjes tussen de draden door, het zou misschien wel een paar onserwachte sounds en patches kunnen geven natuurlijk.![]()
De bassline wordt door de nerdseq gesequenced. De v8 gaat prima samen met de nerdseq, heb andersom ook regelmatig gedaan. Dan is het de start en reset jacks met elkaar verbinden, loopt het allemaal precies in sync.Haha goeie tip, duurt denk ik alleen 3 jaar voordat ik een staart compleet hebdaarom heb ik mijn haar altijd in een staart voor filmjes (heb lang haar), met licht er direct op en een iets hogere camera hoek lijkt mijn middenscheiding ook ineens 5x zo groot dan voor de spiegel/op een foto

was niet perse een tip maar meer een "it happens to everyone"Haha goeie tip, duurt denk ik alleen 3 jaar voordat ik een staart compleet heb![]()

. Lekker de maandag ochtend beginnen zo, aan de ene kant heel chill, maar door die reese bass eronder ook wel wat duisterder met lekkere spanningsopbouw. nice!Wederom dikke shizzle!
Klink lekker!
Toen die kat erbij sprong was het plaatje compleet natuurlijk.
zeker tof filmpje, en die terra kende ik niet maar leuk dat je hem live bespeelt hier! past er ook goed bij
ik zou dit eerder downtempo noemen haha, maar ik ben niet zo goed in genres
2e filmpje dat ik hier vandaag kijk in dit forum, en ook bij deze komt de kat gezellig mee doen![]()
Lekker zeg! En altijd gezellig als de kat even op schoot komt. Lekker de maandag ochtend beginnen zo, aan de ene kant heel chill, maar door die reese bass eronder ook wel wat duisterder met lekkere spanningsopbouw. nice!
Haha onze vorige kat hield vooral van hoge gitaarsolo's met veel distortionWat leuk al die positiviteit, bedankt jongnens! Ja volgens mij houden katten echt van elektronische muziek, en vooral dikke bassen :]

chtonisch, een woord wat je niet vaak hoorthet opofferen van de kat.... sja, voor de Terra.... heel chtonisch.... of zoiets...
genoten! leuk om ook jehaarsetup te zien, terwijl je speelt. Terra blijft een mooi ding, de modular geluiden zijn overigens erg goed...
Thanks man, fijn dat je het kon waarderen!