Vraag over de Arteria keystep 37

Havank

Nieuwkomer
Dag mensen,

Ik heb een vraag aan de mensen die de Arturia keystep hebben of hadden. Ik heb de keystep 37 gekocht bij één van de bekende dozenschuifers. Op de doos staat dat Ableton software en Analog lab intro erbij zijn inbegrepen. Nou zijn er een kaart en drie velletjes met tekst bijgeleverd

Op de kaart staat een serienummer en code ter registratie, op het ene velletjes staat een uitleg over een quickstart , op het tweede velletje staat een uitleg over de USB adapter en op het derde velletje hoe de software van Abbleton te downloaden

Er staat echter nergens iets over hoe Analog lab intro te downloaden. Ook niet in de handleiding die je op internet kan downloaden

Mijn vragen zijn de volgende:

1. Is er een velletje met de uitleg hoe de software van Analog lab te verkrijgen niet meegeleverd terwijl hij er wel bij hoort te zitten ? Of wijst het downloaden ervan zichzelf tijdens het registratieproces ?

2. Mocht de uitleg voor het downloaden van Analog lab ten onrechte niet zijn meegeleverd, is dat een probleem ? Met andere woorden, is er een unieke code nodig om daaraan te komen ?

3. Als laatste nog even iets anders. In de handleiding staat dat wanneer je een conventionele adapter wilt gebruiken je eentje van 9Volt en 500ma moet gebruiken. Maar op de achterkant van mijn keystep staat dat je eentje van 12Volt en 1,5 A moet gebruiken. Hoe zit dat ?

Ik hoop dat jullie mij duidelijkheid kunnen geven. De klantenservice van de dozenschuifer heeft vaak geen antwoord op dit soort vragen en om bij Arturia per mail en vraag te stellen moet je je eerst registreren. Voordat op registreren overga wil ik graag weten of hetgeen ik geleverd heb gekregen wel volledig is

Groeten

Vermits de usb voeding volstaat, krijgt hij dan 5v en zeker minder dan 1 ampere. Dus die 1,5A is onzin. Zoveel juice hebben die paar ledjes echt niet nodig tenzij je er je handen mee kunt warmen.

je moet de keystep zelf registreren bij arturia, dan krijg je analog lab erbij, en de midi controller etc.

simpel dus....
dit inderdaad, na registratie kun je de Arturia Software Center downloaden en van daaruit installeer je analog lab/midi control center.

stel je verkoopt je keystep ooit dan raak je deze dus ook weer kwijt aangezien ze aan de serial code verbonden zijn

Thanks guys, wat Analog lab betreft is het mij duidelijk. Ik ga hem vandaag nog registreren

Vermits de usb voeding volstaat, krijgt hij dan 5v en zeker minder dan 1 ampere. Dus die 1,5A is onzin. Zoveel juice hebben die paar ledjes echt niet nodig tenzij je er je handen mee kunt warmen.

Ik wil hem gebruiken met een conventionele adapter en bij die ingang staat toch echt 12Volt DC 1.5 A

3. Als laatste nog even iets anders. In de handleiding staat dat wanneer je een conventionele adapter wilt gebruiken je eentje van 9Volt en 500ma moet gebruiken
Maar op de achterkant van mijn keystep staat dat je eentje van 12Volt en 1,5 A moet gebruiken. Hoe zit dat?
Waarschijnlijk kijk je dan in de verkeerde handleiding.

In de handleiding van de KS 37 staat,

1.7.2. 12V DC IN (with optional adapter)
KeyStep 37 can be used as a stand-alone device without a computer. Simply connect an
optional power adapter to your KeyStep 37 (12V DC, 1.5A, center positive).

In de handleiding van de KS (32) staat,

1.3.2. 9V DC IN (with optional adapter)
KeyStep can be used as a stand-alone device without a computer or tablet present. Simply
connect an optional power adapter to your KeyStep (9V DC, 500 mA, positive to ground).

Waarschijnlijk kijk je dan in de verkeerde handleiding.

In de handleiding van de KS 37 staat,

1.7.2. 12V DC IN (with optional adapter)
KeyStep 37 can be used as a stand-alone device without a computer. Simply connect an
optional power adapter to your KeyStep 37 (12V DC, 1.5A, center positive).

In de handleiding van de KS (32) staat,

1.3.2. 9V DC IN (with optional adapter)
KeyStep can be used as a stand-alone device without a computer or tablet present. Simply
connect an optional power adapter to your KeyStep (9V DC, 500 mA, positive to ground).

Je hebt gelijk, heb de verkeerde handleiding gedownload. Heb mij inmiddels geregistreerd

Back