Tips voor n muismat voor de studio?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik heb een apple muis en mijn werkblad slijt waar ik de muis gebruik. Ik ben toe aan een muismat... Maar mijn vrouw heeft zo'n grote mat op de desk en dat is me teveel weerstand. Iemand een tip?
liefst iets dat niet verschuift, niet plakt aan mijn hand en minimum hoogte heeft. Ik dacht al aan n gewone buro onderlegger eigenlijk.

kijk eens naar een harde gaming muismat, over het algemeen zijn deze voor shooters gemaakt waar je snel veel moet bewegen dus deze hebben weinig weerstand

zelf gebruik al jaren naar tevredenheid de razer firefly v2 deze is lekker dun, (relatief) makkelijk schoon te maken en dankzij het licht randje er omhoog ook fijn op je pols (bij een harde muismat zonder iets er omheen kan dat een scherpe rand hebben), bonus is dat je met dat led randje je draaloze muis ook minder snel van de tafel stoot perongelijk :P maar ze zijn wel duur... voor een muismat dan (lang leve blackfriday)

mijn vader heeft een harde logitech gaming muismat, kwa oppervlak is die ook fijn maar wel net een paar milimeter dikker en een enigsinds hard randje, geloof dat dat de G440 is

Laatst gewijzigd:
Back