sherman filterbank probleem

spekkertjr

Nieuwkomer
hallo beste leden
mijn sherman filterbank² maakt een raar geluid
als ik een monokabel in de signal in doe en een monokabel in de out 1 of main out het geluid reageerd ook niet op 1 van de draai knoppen

is er iemand die kan vertellen wat er aan de hand is of me kan helpen heb sherman zelf vorige week emails gestuurd alleen geen alleen tot nu toe geen reactie

En je hebt m per toeval niet op bypass staan? Je weet dus hoe hij werkt?

En je hebt m per toeval niet op bypass staan? Je weet dus hoe hij werkt?
ja ik kan er redelijk mee overweg ik gebruik hem met mijn korg electribe emx voornamelijk voor men kicks ik merkte op dat hij ineens anders klonk

Herman reageert beter via facebook. Er is n filterbank groep

Zonder een extra signaal voor de ENV-trigger zorgt de “audio in” ervoor dat de ENV wordt geactiveerd. Heb je geprobeerd de schakelaars "Hi Boost" en "Sensi Trig" te gebruiken om te zien of de audio de ENV activeert?

er zit een flatcable in, trek m eens los en plaats m opnieuw? Is de voeding ok? Die sneuvelen ook wel eens, weet ik

Eentje proberen van n vriend in je buurt. Of voltmeter?

Ik weet niet of het falen vd voeding deels of helemaal is. Maar ik weet dat Sherman voedingen verkoopt omdat ze sneuvelen

Geen universele dc adapter in doen. Ding heeft een AC-AC 15V 500mA adapter nodig. Keek ff maar je woont niet bij me in de buurt. Halogeenlampen hebben soms 15 AC adapter.

heb je de abusers manual, er zijn namelijk een hoop manieren om geen geluid uit de FB2 te krijgen. Afhankelijk van welke output je gebuikt doet maar een van de filters het. Zo kan je een soort an pseudo stereo effect krijgen

Je weet ook dat filter 2 filter 1 volgt als je aan de harmonics knop draait naast die led? Dan is er een knop /zijn er knoppen die op filter 2 niet werken

heb je de abusers manual, er zijn namelijk een hoop manieren om geen geluid uit de FB2 te krijgen. Afhankelijk van welke output je gebuikt doet maar een van de filters het. Zo kan je een soort an pseudo stereo effect krijgen
het is niet dat er geen geluid uit komt maar dat er een soort zoemend geluid uit komt die niet reageerd op input,filter1,filter2 en de rest van alle knoppen op het moment van aan gaan hoor je het alles wat ik afspeel door het apparaat klinkt niet meer als voorheen

Je weet ook dat filter 2 filter 1 volgt als je aan de harmonics knop draait naast die led? Dan is er een knop /zijn er knoppen die op filter 2 niet werken
zelfs input of of byp/eff geeft geen invloed op het geluid eigelijk geen een draaiknop ect beinvloed het zoemend geluid wat ik wel weet is dat de vorige eigenaar altijd met stereo kabels de filterbank heb gebruikt kan het daarmee meschien te maken hebben dat hij nu niet meer klinkt zoals 2,3 weken geleden

Dat wat jij een stereokabel noemt is een balanced TRS kabel.
Jij maakt nu gebruik van een unbalanced TS kabel.
Dit kan deze 'storing' veroorzaken.
Is eventueel op te lossen met een DI box.

Laatst gewijzigd:
Back