Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als alles anders klinkt dan je gewend bent met dezelfde instellingen is de kans groot dat er wat stuk is. Dus dan zou ik iemand zoeken die er naar kan kijken, ik heb ook wel eens wat dingen moeten vervangen toen ik die van mij nog had…het is niet dat er geen geluid uit komt maar dat er een soort zoemend geluid uit komt die niet reageerd op input,filter1,filter2 en de rest van alle knoppen op het moment van aan gaan hoor je het alles wat ik afspeel door het apparaat klinkt niet meer als voorheen
updatetje: nieuwe adapter binnen gekregen en geprobeerd hellaas geen suc6 heb hem destijds gekocht bij thomann en ik heb nog garantie dus ik kan hem opsturen voor een grondige check /reparatievan herman nogsteeds geen reactie gehad niet via facebook niet via email dus ja heb nu een orginele adapter bestelt uit duitsland komt ergens vd week binnen en dan maar eens kijken of die weer zoals voorheen klinkt
als iemand soms een adres weet die men filterbank kan repareren hoor ik t graag
snap het ook echt niet man heb gewoon netjes,beleefd gevraagd wat er aan de hand kan zijn met mijn filterbank en wat er geregeld kan worden maarja zijn reactie kan nog komen natuurlijkApart dat je geen mail terug heb gehad van Herman. Ik had hem een paar jaar terug iets gevraagd. Had doen binnen 2 uurtjes oid een reactie. Mooi dat je nog garantie heb. Heb zelf ook een paar van die FB-2's
heb er al 4 gestuurd hahaOf nog een keer mailen. Misschien is hij het vergeten of is je e-mail in de spam folder terecht gekomen.