The truth remains the truth

rvanommen

Ouwe rot

Ik heb voor het eerst sinds de synth contest weer eens wat afgemaakt... ik was vooral bezig met mn andere hobbies. Maar op de achtergrond altijd een beetje klooien met muziek hoor...
Alleen kleine dingetjes... geen grote projecten. ik dacht nu... ik voeg eens wat van die dingen samen en maak er een hele track van. Dit nummer is het resultaat van beetje sounddesignen met waldorf quantum, motorsynth en serum 2. heb ook wat presets van serum 2 en diva gebruikt. En natuurlijk samples uit een game... (dark souls 3 dit keer).

Tis niet de meest afwisselende track, maar hij heeft wel wat... iets mysterieus... hypnotizerends... althans... vind ik ^^

anywho, ik ben blij dat ik weer eens wat kon delen met jullie :D

Mooi sounddesign. Dreigende vibe, hou ik wel van.
Mix is ook goed
Thanks!

Mixen blijft bij mij nog altijd een beetje work in progress. Ik probeer er wel serieus aandacht aan te besteden, maar ik doe het te weinig om er echt enorme stappen in te zetten.
Komt met name omdat geluiden maken en het nummer maken mij het meest vermaken en de main focus in mijn hobby zijn. Maar ik vind zeler ook mixen (en mastering) ook erg leuk en interresant, en steek daar dus ook wel tijd in (vaak, niet altijd). Desondanks, komt het toch altijd op de 2e plaats bij mij, en dat hoor je toch vaak wel terug (zeker als ik mn eigen werk na een dagje of twee rust opnieuw hoor).

Maar ik vind het ook wel leuk om een keer te horen als de mix wel gewaardeert word. Dank daarvoor dus! Want ondanks dat het allemaal nog niet top-notch is hoop ik toch (langzaam) beter te worden op dat vlak.

Elke keer een beetje beter ^^

interessante sfeervolle track met duistere elementen en een leuk klein synth arpje piept er tussendoor wat het weer wat kleur geeft.
de mix vond ik ietsje minder, met name doordat sommige elementen het geheel voor mij overschaduwen/te overheersend zijn zoals dat atmosferische 'whoem whoem' geluid op 0:50

interessante sfeervolle track met duistere elementen en een leuk klein synth arpje piept er tussendoor wat het weer wat kleur geeft.
de mix vond ik ietsje minder, met name doordat sommige elementen het geheel voor mij overschaduwen/te overheersend zijn zoals dat atmosferische 'whoem whoem' geluid op 0:50
Thanks, die lage geluiden zijn inderdaad te aanwezig als je dit luistert op de sommige systemen. Klinkt inderdaad niet overal even lekker.
Bedankt voor t luisteren en de feedback!

Als ik binnenkort zin heb doe ik wellicht nog wel een poging om het laaf wat in tomen. Vind de track namelijk verder zelf ook nog steeds wel leuk :)

Back