Mad Sound Factory Drop

Drop-Square-1536x1536.jpg

Ziet er leuk uit, maar wat is de prijs? Zal wel weer behoorlijk hoog zijn.

Heb het een tijdje terug per mail gevraagd. Heb het antwoord niet meer maar ik geloof
Rond de 750 euro. Eventuele invoer kosten komen daar bovenop

Ik vind hem wel leuk. Vind het alleen een ding met invoerrechten enz.

Als hij via Thomann gekocht kan worden had ik het waarschijnlijk al gedaan haha

Jij vindt zo ongeveer alles (te) duur dus dat is inmiddels wel een gegeven.
Met een bijstandsuitkering is het moeilijk nieuwe dingen kopen, dus moet ik of sparen of iets goedkoops aanschaffen wat ik kan gebruiken.

Kan je beter niet jezelf gaan verlekkeren op spullen die je toch niet kan kopen..heb je weinig aan, behalve als je van teleurstelling houdt natuurlijk :D

vroeger had ik alleen geld voor magazines met synths erin enzo, dat heeft me een pak geld gekost over de jaren heen

Hmm, gemiddeld 900 dollar. Nog eens verzending en import.
Kan je voor dat geld al een mooie 2de hands eurorack system samenstellen.

vroeger had ik alleen geld voor magazines met synths erin enzo, dat heeft me een pak geld gekost over de jaren heen
Maar wel leuk, immers de 4000 gulden kostende sampler kon ik ook niet betalen als ik het blad niet kocht. Goede oude tijd.

Heb in het verleden gewoon teveel besteed aan keyboards en synthesizers, was nooit tevreden met wat ik had, wilde altijd weer nieuwe dingen, dus veel te veel geld besteed aan die dingen. Gewoon mijn eigen schuld, behalve dat ik in de bijstand ben gekomen, dat is dank zij mijn - niet zo - geliefde chef van mijn werk.

Back