Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank voor het luisteren. Ja, bij nader luisteren zijn die crashes wel dominant aanwezig. Kon ik maar soleren, ik hou het bij riffjes. ;-) Dank voor je tips.die bekkens zijn erg overkill en over het algemeen komt de drum net wat te veel door de mix voor mijn idee (zou kunnen dat dit door de bekkens zo lijkt) verder klinken de synths en gitaar wel lekker
voor melodische metal had er van mij ook nog wel iets meer gitaarwerk/solotje in gemogen maar voor darkwave niet perse nodig
Thnx! Fijn om te lezenIk vond'm prima te pruimen. Voorlopig geen enkele opmerking verder.
Veel succes,
Gloomy.
....low end totaal overpowered ...zuigt alle energie weg uit de track...highs zijn harsh en teveel...He, wat super dat je de tijd hebt genomen om de mix te verbeteren. Dank daarvoor! Klinkt nu een stuk aangenamer.Qua mix is er veel mis....low end totaal overpowered ...zuigt alle energie weg uit de track...highs zijn harsh en teveel...
Anyway ...ik heb de headphones erbij gepakt en zover mogeljk ,vooral veel EQ knip werk gedaan....de bass synth -6 db eraf geloof ik...low end weg schaven ..rebalancen van frequencie spectrum ...highs wat dimmen
Tis verre van optimaal maar post een versie als een groffe richtlijn waar je kan starten en naar smaak aanpassen...dus fix de mix....dan komt de rest vanzelf![]()