mindscan The Perspective Lid sinds 16 januari 2003 Berichten 575 Locatie Friesland 19 Maart 2025 #1 Buried dreams Moody track with raw ending. on.soundcloud.com Hierbij een nieuwe track, een beetje moody in het begin, aan het eind wat rauwer. In ben benieuwd naar jullie mening. Stijl: darksynth/darkwave/electronic/syntwave
Buried dreams Moody track with raw ending. on.soundcloud.com Hierbij een nieuwe track, een beetje moody in het begin, aan het eind wat rauwer. In ben benieuwd naar jullie mening. Stijl: darksynth/darkwave/electronic/syntwave
peterdh Collabs Lid sinds 13 april 2007 Berichten 3.483 Locatie Velserbroek 19 Maart 2025 #2 Mooie track!
mindscan The Perspective Lid sinds 16 januari 2003 Berichten 575 Locatie Friesland 19 Maart 2025 #3 peterdh schreef: Mooie track! Zie meer... Dank je wel.
Montfrooij Gepokt en gemazeld Lid sinds 4 februari 2020 Berichten 6.412 Locatie Gelderland 21 Maart 2025 #4 Heel lekker!
mindscan The Perspective Lid sinds 16 januari 2003 Berichten 575 Locatie Friesland 21 Maart 2025 #5 Dat is fijn om te lezen. Thnx!
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiƫ 21 Maart 2025 #6 Zeer bijzondere track. Ik doe het je niet na. Zoals eerder gezegd, hij klinkt hier erg goed op mijn monitors. Fijn! Grtz Gloomy
Zeer bijzondere track. Ik doe het je niet na. Zoals eerder gezegd, hij klinkt hier erg goed op mijn monitors. Fijn! Grtz Gloomy
mindscan The Perspective Lid sinds 16 januari 2003 Berichten 575 Locatie Friesland 21 Maart 2025 #7 e-Gloomy-nations schreef: Zeer bijzondere track. Ik doe het je niet na. Zoals eerder gezegd, hij klinkt hier erg goed op mijn monitors. Fijn! Grtz Gloomy Zie meer... Dank je wel! Erg fijn om te lezen.
e-Gloomy-nations schreef: Zeer bijzondere track. Ik doe het je niet na. Zoals eerder gezegd, hij klinkt hier erg goed op mijn monitors. Fijn! Grtz Gloomy Zie meer... Dank je wel! Erg fijn om te lezen.