The Show Must Go On - Pop Dance - Roland BK-3

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Ik heb gisteren ook nog een paar tracks met een ander keyboard gemaakt, de Roland BK-3 dat van een veel lagere prijsklasse is dan de Yamaha. Toch nog paar leuke deuntjes gemaakt in mijn eigen oren.
Maar ik heb misschien unieke smaak. Of dertien in een dozijn smaak.
Wat het ook is, ik moet niet zoveel kijken naar wat anderen denken want dan vergeet ik dat ik plezier maak tijdens het maken ervan en dat dat eigenlijk het belangrijkste is.

Ik werd gelijk terug getransformeerd naar m’n jeugd in het Atari en Amiga tijdperk. Fantastisch warme gevoelens! Bedankt. Dit is het bewijs dat een nummer niet altijd complex met veel dynamiek en tempowisselingen hoeft te zijn maar dat het belangrijkste inderdaad is dat je er zelf plezier aan beleeft. Jammer dat ik voor vanavond andere plannen heb maar dit is erg motiverend om direct zelf weer aan de gang te gaan.

Dit is echt een mooi nummer, je gevoel en ideeën komen goed over.
Wat ik persoonlijk een beetje mis, is wat meer beweging in de sound. Je tracks klinken soms wat statisch, en ik denk dat een beetje meer automatisering of effecten ze echt tot leven zouden kunnen brengen.

Maar eerlijk: je hebt duidelijk talent. Een paar kleine details zouden het verschil maken tussen goed en echt meeslepend. Blijf vooral doorgaan, je zit dicht bij iets heel sterks.

Gloomy

Back