Veel meer kan ik er nog niet over vinden...
Maar lijkt een 6 voice drum machine inclusief sequencer, parameter locks(?), track functie en effecten om maar een paar dingen te noemen. Oftewel hun eerste groovebox ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is toch vrijwel dezelfde workflow als een simpele analoge synth met een sampler er achter?Je zou hem opnieuw kunnen samplen, maar als je meerdere sounds achter elkaar maakt, dan kan je niet zomaar weer terug naar een eerdere sound.
Ik denk dat je het meer moet (of kan) zien als een drumsampler die je nergens op aan hoeft te sluiten. Met layeren kun je best lekker sounds maken lijkt me en als je die samples ook nog kan editten is het helemaal feest.Ik snap de design strategie niet helemaal. Naja, een beetje wel, want 1 analoge voice is natuurlijk goedkoper dan 6.
Maar als je elke sound eerst zelf moet maken en dan samplen, dan lijkt het mij heel beperkt als je daarna nog wat aan de sounds wilt veranderen.
Je zou hem opnieuw kunnen samplen, maar als je meerdere sounds achter elkaar maakt, dan kan je niet zomaar weer terug naar een eerdere sound.
Misschien mis ik iets, maar dit lijkt me geen succes verhaal, al zit het soundwise vaak wel goed met Vermona.
Ik heb snel even dit het filmpje geskipt op mijn telefoon en ik moet zeggen dat de klank me niet echt inspireert. Als je gaat samplen is een goed multieffect in mijn optiek onmisbaar maar die zit er niet in toch? Gemiste kans
skipWaarschijnlijk zal het toestel pas eind dit jaar leverbaar zijn. De enige ruwe indicatie over de prijs is dat deze tussen de vier cijfers zal liggen."
ja mee eens.Leuk bedacht allemaal, maar het zou bij mij enorm gaan jeuken als ik niet even wat variatie kan aanbrengen door aan de knoppen te draaien tijdens het spelen. Of met parameter locks. Drum sounds hoeven echt niet analoog te zijn om vet te klinken, dus ik zie dit concept (met een enkele analoge voice als centerpiece) als een enorme stap terug in plaats van innovatief.
Bij nader inzien toch niks voor mij. Zodra een geluid is gedigitaliseerd, wordt het statisch en gaat een deel van de charme van analoge synthese verloren. Maar de gebruikte klanken in de demo hierboven bevallen me wel.