Pittsburgh Modular Voltage Lab 2 - exp 003

ModuSpaSm

Music Is Expanded Present
Een nieuwe track met, uiteraard, de Pittsburgh Modular Voltage Lab 2. Gemaakt met een patch, hierbij experiment één ==> .

Er volgt nog een tweede track met exact dezelfde patch.

Bijkomende info: in één sessie gemaakt zonder verdere bewerkingen, dus ook de gebruikte effecten toegepast "on the fly" ;)

Toch een geweldig ding die PM VL2... Het verbaast me, en, verrast me hoeveel mogelijkheden er met dat toestel zijn :)

Verbazingwekkend hoe je hiermee overweg kunt, maar alweer die hoge toontjes, die het voor mij minder aantrekkelijk maakt. Veel succes!

Gloomy :)

@e-Gloomy-nations Geen probleem. Ikzelf heb er geen last van, op geen van mijn - weliswaar kwalitatieve - verschillende installaties. Wel een interessante opmerking. Benieuwd of anderen dit ook vinden.

@e-Gloomy-nations Dank voor het compliment én te luisteren. Het vraagt wel wat studie, en, mijn soms mezelf hinderende OCD komt goed van pas bij dergelijke instrumenten. Ik heb ook een stevige muzikale basis, en, dat helpt ook. Evenwicht, geduld en volharding: enkele van de deugden én lasten die bijdragen aan dergelijke zaken. Modulaire systemen zijn vrij nieuw voor mij, maar ben erdoor gepassioneerd geraakt via o.a. een ander forumlid @mv30 !

Ook erg mooi. Rond 3:00 wat toonhoogte modulatie ofzo? Of pitchbend geluiden die een beetje als gilletjes klinken, vind ik niet zo sterk. Voor de rest erg sfeervol en enorm mooi geluid ook. Bijzonder hoe je met 1 instrument in 1 sessie een heel muziek stuk neerzet.

Back