@e-Gloomy-nations Geen probleem. Ikzelf heb er geen last van, op geen van mijn - weliswaar kwalitatieve - verschillende installaties. Wel een interessante opmerking. Benieuwd of anderen dit ook vinden.
@e-Gloomy-nations Dank voor het compliment én te luisteren. Het vraagt wel wat studie, en, mijn soms mezelf hinderende OCD komt goed van pas bij dergelijke instrumenten. Ik heb ook een stevige muzikale basis, en, dat helpt ook. Evenwicht, geduld en volharding: enkele van de deugden én lasten die bijdragen aan dergelijke zaken. Modulaire systemen zijn vrij nieuw voor mij, maar ben erdoor gepassioneerd geraakt via o.a. een ander forumlid @mv30 !
Ook erg mooi. Rond 3:00 wat toonhoogte modulatie ofzo? Of pitchbend geluiden die een beetje als gilletjes klinken, vind ik niet zo sterk. Voor de rest erg sfeervol en enorm mooi geluid ook. Bijzonder hoe je met 1 instrument in 1 sessie een heel muziek stuk neerzet.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.