Je laatste modulaire aan- of verkoop / trade

Nog een paar modules gekocht en dan ben ik wel ff klaar denk ik.

Joranalogue Morph 4
Xaoc Sofia
Thorn Audio VC LFO

De twee bovenste modules stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje. Ik vind de Sofia erg lekker klinken.

Morph 4 moet ik nog gaan ontdekken, maar kan je heel veel kanten mee op.

De LFO is uitgebreid te patchen, en kan je flink moduleren, lijkt me een erg gaaf ding.
Mooi keuze, de Sofia en Morph4 zou ik ook graag eens ontdekken, maar begin langzaam aam het verzadigingspunt te bereieken. Lat eens horen hoe die gaan :)

JVR Drum Sequencer via Syntforum Marktplaats aangeschaft :)

d497c2f1-bd65-45ec-92eb-753383411def.jpg

Nog een paar modules gekocht en dan ben ik wel ff klaar denk ik.

...
Thorn Audio VC LFO

...

De LFO is uitgebreid te patchen, en kan je flink moduleren, lijkt me een erg gaaf ding.

heb gisteren de cubusynth vclfo gebouwd. de oude versie, want goedkoper en volledig diy. die is op dezelfde chip gebaseerd als die thorn audio vc lfo. best leuk!

de versie van thorn lijkt me iets uitgebreider wat betreft ins en outs.
(ja, er is een nieuwere versie van cubusynth en die heeft er ook wat meer, maar hij kost een veelvoud van de oude versie en dat was hij me niet waard - het was meer als projectje en het ging me vooral om het bouwen, met een leuke lfo als uitkomst)

morph 4 is heerlijk! neemt veel plaats in maar geeft er veel voor terug.

Laatst gewijzigd:
Joranalogue is top kwaliteit. Ben ik ook fan van. Waar heb je de korting gektegen?
als je korting zoekt op joranalogue modules:
Ape Performance Electronics doet regelmatig acties en zit in België - best volgen op socials en geduld oefenen.
soundofyou.eu en wrdtunes.com ook vaak scherpe deals (spring sale, summer sale, etc), maar hebben niet altijd alles op stock (APE wel, officiële verdeler)

Heb net de twee modules van Alfa Delta ( Dionisi - Metamorf)binnen na half jaartje wachten.
en hoe bevallen ze?

Dit is 1 van m’n laatste (denk ik) maar simpele module en een beginners envelope van 8bit manshed. Wil hem eigenlijk in een project voegen en dan zaag ik de onder en bovenrand af waar nu de Rack bevestiging gaten zitten.

image.jpg

Nieuwe firmware voor beide modules op de site. Wist je waarschijnlijk al, maar toch.
inderdaad,heb de modules nu een paar dagen en ben echt onder de indruk,zoveel voor een prijs waarvan ik vindt dat het echt een koopje is als je vergelijkt met andere modules uit het a segment want daar zitten ze wat mij betreft echt wel in de top zoals "flexibiliteit, amper leercurve en klinken gewoon goed" zo simpel ervaar ik het kort gezegd ik ben fan en hoop dat er nog meer gaat komen in de toekomst.

heb spijt dat ik metamorf niet aan de spreekwoordelijke tand heb kunnen voelen een paar weken geleden op belgian modular day.
wim had me aangeboden er tekst en uitleg bij te geven maar ik had getekend voor een workshop en was daarna afgeleid door lezingen en optredens. toen ik weer bij de stand kwam, hadden ze alles al ingepakt... volgende keer!
Dionisi heb ik al wel 'ondervonden' en is inderdaad heel diep en goed uitgedokterd.

Eerstvolgende wordt een Shakmat Griffin's Claw. Daarna een (zelfbouw) Atovproject cdvca. Voorlopig nog ff niks weg, rack is nog niet vol😇

4x3=12 multiple modules van Moffenzeef:
Met de connectors aan de achterkant kan je ze aan elkaar of aan andere geschikte modules koppelen.

Cool. Ik heb de Moffenmix; de Muskrat: en de Rat’s Nest met expander chips bij ze besteld. Komen hopelijk deze week binnen.

Nog maar een module in huis gehaald, Mordax Data. Toch wel erg handig zo'n scope in een patch.

De clock mogelijkheden zijn ook wel nice en kan ook wavetables afspelen toch? Staat ook nog op m’n lijstje de mordax

Back