Hapax ervaring: hoe verloopt de leercurve?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik heb m naast de cirklon staan… heb er nog geen track mee gemaakt: staat hier al maanden en af en toe kijk ik n yt filmpje en denk ik weer “ik moet m beter leren”

Maar ik ben al 50+ dus zo goed lukt dat leren niet meer vind ik. Hoe steil vinden jullie de leercurve?

O ja ik ging de handleiding eens afdrukken 😁

Print The Fucking Manual 😁 Wat ontzettend decadent om deze allebei te hebben. Zonder ze ooit gebruikt te hebben lijkt de Hapax mij intuitiever. Benieuwd naar je ervaringen.

Er zijn wel meer cirklon eigenaars met de hapax hoor. De cirklon is meer een slimme tr909 sequencer. De hapax is meer n hardware versie van ableton lijkt me. De bapax zou makkelijker jammen. De cirklon is eerder een bak om hands on tactile patterns op de schrijven. De feel vd cirklon is aangenamer. Met de hapax merk ik dat ikn pad duw en de hapax dat niet begrepennheeft. Ik heb al gedacht de hapax te verkopen… tot ik dan weer n filmpje ervan zie 😎 o ja, ik kan de knoppen vd hapax niet lezen. Ik ben toe aan een bril in de studio 😳

Laatst gewijzigd:
Met de hapax merk ik dat ikn pad duw en de hapax dat niet begrepennheeft.
Meer gebruiken, dan komen ze losser

Leercurve hapax valt al bij al mee, de online handleiding is behoorlijk handig vind ik.

Heb je de hapax verkocht?
Lijkt me een toffe machine. Squarp spul werkt erg fijn. Heb zelf 2 hermod sequencers.

Ja, ik dacht dat er weldra een prijsdrop komt of een concurrent of een hardware update en dan valt de waarde als pudding. Ik had er ook gn tijd voor met de kelder verbouwing. Deed wel pijn m te koop te zetten maar nog geen seconde gemist. Ik kon m niet lezen en vond de duwknoppen niet zo fijn. Had ook echt geen zin om te leren. K hou t bij maschine als controller en de cirklon. Die ook alweer sinds februari uitstaat 😅 ik ben nog steeds veel te koppig voor een bril

ik ben op een punt dat ik aan het gassen ben maar dan in mijn stapel zooi kijk en eigenlijk alles al heb.
Als enige wil ik de Octatrack gaan proberen en die kan ik gelukkig lenen.
Dus als dat niets word kan ik hem terug geven.
Ik weet dat jij Pioneer niets vind maar heb je de SP16 wel eens gehad? Dat ding is zo easy dat leren snel gaat en ook niet vergeet.

Pioneer komt hier net zoals tesla en behringer niet meer in.

Back