Blippulator, laag volume

Vinkepeezer

Ingeburgerd
Ik heb de Blippulator gekocht, een geweldige synth die geïnspireerd is op o.a. de Blippoo box vab Rob Hordijk. De audio output is heel erg zacht, in alle mogelijke combinaties van knoppen, ook met de voorbeelden uit de manual. Heeft iemand anders toevallig ook deze synth? Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is.

Als ik naar de interface kijk kan er niet veel mis gaan. Hoe en waaraan heb je deze aangesloten?

Zo te horen aan de filmpjes niet inderdaad. Misschien is het het snelste om het aan de maker (biyi) te vragen. Of Modwiggler

Er staat een fout in de handleiding.
Heb je de MAIN aansluiting gebruikt.
Dat is de audio uitgang.
In de handleiding staat dat je aansluitingen (16)
de audio uitgangen zijn maar dat is onjuist.

ik heb de main output gebruikt. Die is uiteraard lager dan de andere outputs, dat was ook het commentaar van Biyi. Maar vergeleken met al mijn andere apparaten komt er heel weining signaal uit, vergeleken met de Hikari Monos, Quandratic Swarm, Bugbrand Chirper, Plaits en Morphagene moet ik met mijn Mackie-mixer ongeveer 18 tot 20 dB toevoegen, of ongeveer hetzelfde als ik hem in mijn Motu ultralight-geluidskaart stop. Ik hoor dan erg veel ruis van de mixer.

Back