Arise! Prince of Light!

Boppeaux

Dans!

Ik had nog een tekst liggen van een paar jaar geleden, deze heb ik toen gebruikt in een 9 minuten durende symfonisch metal nummer. Helaas is van dat project niks terecht gekomen, maar ik kon 'm wel mooi recyclen!

De Squarp Hapax sequenced de volgende instrumenten:
Oberheim TEO-5
Dreadbox Artemis
Roland SE-02
MPC One+
Behringer MonoPoly
Behringer VC340 + Shure Beta 57A
Strymon Nightsky
+ nog een kort riedeltje op de Alesis vortex wireless 2

Prachtig man, deze is zoooo goed. Als je'm upload op SC of Cloud ofzo, wil ik hem gerust draaien op radio Bullet.
Welkom hiero :)

Gloomy.

Ja! Dit vind ik ook leuk :D
Lekker melodieus, goeie vocals, chip-vibes, catchy as fuck!
Van mij mocht de opname kwaliteit wel iets cleaner, maar dat was misschien een keuze (geeft misschien net een beetje ruig randje mee waar je voor ging)?
Ik zat ook ff rond te klikken op je soundcloud, en ik denk dat ik het verder best wel goed vind allemaal! Maar met een iets betere mix en opname zou ik het persoonlijk nog beter vinden.

Laatst gewijzigd:
Ik ga inderdaad wel voor het ruige randje er aan, ik maak de synth patches ook graag lekker "vies", ik ben ook maar een noob met mixen en doe graag alles zelf van begin tot einde.
Op zich ben ik er wel tevreden over, ik heb natuurlijk ook geen idee hoe het zou klinken als het professioneel gemixed en gemastered zou zijn, waarschijnlijk beter.
Maar eerst moet de bankrekening weer wat aangevuld worden na het aankopen van al deze synths :P

Ik ga inderdaad wel voor het ruige randje er aan, ik maak de synth patches ook graag lekker "vies", ik ben ook maar een noob met mixen en doe graag alles zelf van begin tot einde.
Op zich ben ik er wel tevreden over, ik heb natuurlijk ook geen idee hoe het zou klinken als het professioneel gemixed en gemastered zou zijn, waarschijnlijk beter.
Maar eerst moet de bankrekening weer wat aangevuld worden na het aankopen van al deze synths :P
Als het klinkt zoals de bedoeling was dan is dat helemaal goed natuurlijk 👍
Muziekaal is het in elk geval helemaal mn ding 🤘

De vocoder vind ik nog wel het moeilijkst om lekker in de mix te krijgen, ik zal hier nog eens rustig naar gaan luisteren en wat dingen proberen.

Back