Nog niet veel nieuws, maar hier staat het: link. Het lijkt er op dat Ben Hillier de producer gaat worden. Aardig CV-tje heeft ie: Ben Hillier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Wilde Alan.... met z'n 3en kunnen ze het ook erg goed af trouwens...Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ik zeg: Alan Wilder weer terug. Of anders de muziek laten maken door navolgers als Iris, Mesh, NamNamBulu of De/vision (zo, Depeche Mode fans die deze bands niet kennen hebben wat te downloaden.). Het laatste Depeche mode album (Exiter) was nogal sloom en suf.
en niet te vergeten Music For The Masses nutuulk, met o.a. Strangelove en Never Let Me Down (met als bonus de Aggro Mix)Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ultra had maar een paar goede tracks. Nee, ik zeg: Wordt het maar weer zoiets als "Black celebration" of "Construction time again". dat waren pas machtige album!
Origineel geplaatst door 6 trak
en niet te vergeten Music For The Masses nutuulk, met o.a. Strangelove en Never Let Me Down (met als bonus de Aggro Mix)
van Black Celebration is Stripped toch wel mijn meest favo...

Zwaar onderschat imho...