Eeeej, Depeche Mode weer de studio in!!

Gaaf!

Nu maar hopen dat het niet te poppy gaat worden met zo'n producer.

Ik heb er nog geen enkel idee bij, alleen dat Dave Gahan ook inbreng wil hebben voor wat betreft de songs. Maar goed, met Tim Simenon had ik eigenlijk ook wel een poppy album verwacht en Ultra is dat zeker niet. Bovendien kun je Suede en Blur toch niet echt poppy noemen. Ik hoop in ieder geval dat het niet te rocky gaat worden. Die Ben Hillier heeft wel in gevarieerde muziekstijlen gewerkt (aan de ene kant Suede en U2 en aan de andere kant Underworld, Erasure).

Ik zeg: Alan Wilder weer terug. Of anders de muziek laten maken door navolgers als Iris, Mesh, NamNamBulu of De/vision (zo, Depeche Mode fans die deze bands niet kennen hebben wat te downloaden.). Het laatste Depeche mode album (Exiter) was nogal sloom en suf.

Vond Exciter juist erg goed.
Misschien sloom maar dat solo album van Dave was ook sloom.
Dat is dan wat meer intieme en ontoegangelijkere muziek maar na een paar keer luisteren ging in het steeds meer waarderen.
Nu zingt hij tenminste niet meer dat hij zich helemaal wil volspuiten met heroine. :D

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ik zeg: Alan Wilder weer terug. Of anders de muziek laten maken door navolgers als Iris, Mesh, NamNamBulu of De/vision (zo, Depeche Mode fans die deze bands niet kennen hebben wat te downloaden.). Het laatste Depeche mode album (Exiter) was nogal sloom en suf.
Wilde Alan.... met z'n 3en kunnen ze het ook erg goed af trouwens...
exciter was idd niet erg je van het, geef mij maar Ultra... ik hoop dat het zoiets weer word...

Ultra had maar een paar goede tracks. Nee, ik zeg: Wordt het maar weer zoiets als "Black celebration" of "Construction time again". dat waren pas machtige album!
Nu ja, de huidige generatie synthpoppers brengen albums van dat niveau uit (Vooral Iris, Seabound, Covenant en Mesh), dus eigenlijk hebben we Depeche Mode helemaal niet meer nodig. Wat ik frappant vind is dat David Gahan de huidige generatie synthpop wel kent, want ik heb een keer een foto van hem gezien waarop hij een Mesh t-shirt droeg.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ultra had maar een paar goede tracks. Nee, ik zeg: Wordt het maar weer zoiets als "Black celebration" of "Construction time again". dat waren pas machtige album!
en niet te vergeten Music For The Masses nutuulk, met o.a. Strangelove en Never Let Me Down (met als bonus de Aggro Mix)

van Black Celebration is Stripped toch wel mijn meest favo...

Stripped is inderdaad een van de lekkerste nummers (valt me nog mee dat daar geen trance verkrachting van bestaat, toch?), alhoewel New Dress ook niet onaardig is. Persoonlijk vind ik Ultra het beste album, maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld.

Rammstein had een leuke versie van Stripped gemaakt, die staat op: various artists for the MASSES.

Origineel geplaatst door 6 trak
en niet te vergeten Music For The Masses nutuulk, met o.a. Strangelove en Never Let Me Down (met als bonus de Aggro Mix)

van Black Celebration is Stripped toch wel mijn meest favo...

Music for the masses vind ik dan weer ietsje minder hoewel "Never let me down again" een van de beste nummers ooit is imho.

Volgens mijn informatie komt de nieuwe CD van Mesh volgende maand. Ik weet vrijwel zeker dat die leuker is voor de DM fan, dan de nieuwe DM. :D

Tof!

Ik vind Exciter naast Ultra en Violater een erg goede plaat, zowel qua sfeer als productie.. Ook veel genoten van die mooie DVD van de gelijkgenaamde tour! Ik ben erg benieuwd, ik denk dat gissen niet veel zin heeft, dm zal zelf wel weten hoe ze het willen hebben en ik denk ook dat het hun weinig uitmaakt wat ik ervan vind!
Het gelikte en gladde moeten ze erin houden dat past volgens mij bij mensen in bands van hun generatie die nu nog bezig zijn, kijk maar naar andere 'populaire' 40+ acts als REM, U2, NIN, Bowie, allemaal gaan ze de slicke beetje rocky kant op, maar erg volwassen, spreekt me allemaal enorm aan qua productie! Fuck vernieuwing!

Blur's Think Tank!! :P Zwaar onderschat imho...

mmmmmmm.....

mmmmmmm.....

't is mischien al weer een tijdje geleden maar Violator was ook een knap staaltje werk.
Enjoy the silence/world in my eyes...................mmmmmmm lekker hoor!!:halleluja

Back