Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij staat ie niet eens aangesloten......en dan toch geluid, hoe kan dat ?

maar eh, ik denk niet dat je veel kan beschadigen als je het geluid van de vco's weer ergens terugstopt in de yamaha.

Ik heb sinds kort een CS30, alleen ervaar een probleem. Zodra ik het keyboard bespeel, hoor ik over elke toets dezelfde noot/frequentie. WAAR KAN DAT AAN LIGGEN? Intern iets wat stuk kan zijn? Sample/hold? De sequencer doet het prima en stuurt verschillende noten uit.
Je hebt de switches bij de oscillators toch wel goed staan? Die kan je schakelen op "keyboard" of "sequencer".
Die horen toch op keyboard stand? ook die bij de envelopes?

Hoe zit het met aansturen van de noten? Gebruikt de CS dezelfde chip om noten uit te sturen via de sequencer en keyboard?

)Misschien is er inderdaad iets mis met je CS-30, maar het zou best kunnen dat het iets simpels is. Wel gek dat de schakelaars van allebei je osc.'s het hebben......je hebt toch geen kabels in je CV / gate ingangen geplugd? Want dat is ook niet de bedoeling als je met het keyboard wil spelen volgens mij. Je ook proberen hem met een converter te bespelen, kijken wat hij dan doet.
http://216.70.103.199/forum/printview.php?t=4294&start=0&sid=034c5f2d80a8db45c85f033a1246aafb
cs-30 mods...kan nog fun worden.....