klinkske
boeketje voor de vrouw
Zelf een eigenaar ontwijkt mijn vraag: hoe breed is ie? Ik heb nl geen idee of ik er plek voor heb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zelf een eigenaar ontwijkt mijn vraag: hoe breed is ie? Ik heb nl geen idee of ik er plek voor heb
in no time zien dat een CS30 97,8 cm breed is.

wat een gezellig hoekje zo
Ik zit er over te denken om de opstelling in mijn studio iets te veranderen en ben om die reden (en ook omdat het gewoon leuk is natuurlijk) bij mij in de woonkamer de combinatie CS-30 / Korg MS aan het uitproberen. Het is tenslotte allemaal Hz/V spul dus dat zou in theorie goed samen moeten werken....ben er net mee begonnen en heb nog niet veel uitgeprobeerd, maar ik post alvast een foto om dit draadje weer eens tot leven te wekken
![]()

Er is inderdaad een verschil tussen Korg en Yamaha wat betreft voltage range voor de CV pitch circuits.Je zou kunnen kijken met een multimeter, of je MS-50 welk voltage er uit de CV outs van de CS-30 komt (+125 mV - +4V, volgens de Service manual, en wat de MS-20 genereert. De hoge C op een MS-20 heet C4 en op een CS-15 is dat C6 dus dat kan allemaal kloppen. In theorie kun je met een lineare VCA de ranges gelijk trekken (dus geen offset, da's voor V/Oct) maar of dat zuiver wordt weet ik niet. Scaling kun je stemmen met de procedure uit de Service Manuals. Anders tijdens de grote onderhoudsbeurt bij de vakman.
Aaah.. Hoe Lang is een Japanner!
Altijd gedacht dat het een Chinees was..
lang hoor poepoe![]()
dat heb ik met de CS15
een 30 heb ik nooi gehad en kan er niet over oordelen maar volgens mij overlapt tie de 15 voor een groot gedeelte![]()
LOL, er staat nu een CS-30 op MP voor 1.500 euro....is die bak even een inhaalslag aan het maken zeg
(Trouwens ook een Juno 106 voor 600 zag ik. Zeker weer een duur weekend geweest voor iedereen)