Dikste plugin Drumcomputer

Die heb ik wel zien staan idd...
Is Triaz jou to go?
Ja, heb je 'm uitgebreid bekeken en weet jij een betere?
Zo niet kijk dan maar 'ns wat reviews.
De mogelijkheden zijn echt top zowel in samplelayering, modulatie, filtering en FX en polymetrisch en zowel midi- als audioexport en zelfs de stems kan je tegelijk naar verschillende channels exporteren plus 15000 samples en sample import.

Laatst gewijzigd:
Nee ik plemp nu wat demo's in ableton en ben aan het vergelijken.

Heb babyaudio een reactie (kan via hun suggestie funktie in vst) op hun TEKNO gestuurd kreeg ik een mail van de community manager of ik hem uit kon leggen wat ik bedoelde .. ja doei.

Laatst gewijzigd:
triaz heeft teveel toeters en bellen en een interface waar ik niet vrolijk van worrrrr

triaz heeft teveel toeters en bellen en een interface waar ik niet vrolijk van worrrrr
okay, ieder z'n smaak maar als je echt veel mogelijkheden wil dan is deze wel erg goed.
Gewoon de sequencer en wat presets er op en een beetje klooien kan ook, je hoeft natuurlijk niet alles te doen, maar voor sommigen werkt rechttoe rechtaan met z'n beperkingen wellicht beter?
Had ik Triaz een paar jaar terug kunnen kopen dan had ik Atlas nooit gekocht alhoewel Atlas wel weer handig is met je samples ordenen en uitzoeken, da's wel een pluspunt.

Ja, heb je 'm uitgebreid bekeken en weet jij een betere?
Zo niet kijk dan maar 'ns wat reviews.
De mogelijkheden zijn echt top zowel in samplelayering, modulatie, filtering en FX en polymetrisch en zowel midi- als audioexport en zelfs de stems kan je tegelijk naar verschillende channels exporteren plus 15000 samples en sample import.
Ik heb hem net geluisterd en vind hem wat vlakker klinken dan een D16, softube, Axon 3. Die komen hier sonisch wat beter door.. Wil niet zeggen dat dit te tweaken valt.. ik haal sowiso overal de ingebakken reverb en delays af..

Ik heb hem net geluisterd en vind hem wat vlakker klinken dan een D16, softube, AXiom. Die komen hier sonisch wat beter door.. Wil niet zeggen dat dit te tweaken valt.. ik haal sowiso overal de ingebakken reverb en delays af..
Dat ligt denk ik eerder aan de samples die bij bepaalde presets gebruikt worden, misschien ook een kwestie van wie de review doet met de instellingen die de persoon gebruikt?
Al krijg je 15000 samples er bij dan je kan ook je eigen samples er in gooien, 3 stuks per instrument en je kan ze tweaken op allerlei manieren per sample dus als je topkwaliteit samples er in stopt dan zal het ook top klinken, tenminste het lijkt me stug dat het dan niet klinkt zoals je het zou willen
Of je hebt de voorkeur voor een bepaalde sound, dat kan natuurlijk.

Dat ligt denk ik eerder aan de samples die bij bepaalde presets gebruikt worden, misschien ook een kwestie van wie de review doet met de instellingen die de persoon gebruikt?
Al krijg je 15000 samples er bij dan je kan ook je eigen samples er in gooien, 3 stuks per instrument en je kan ze tweaken op allerlei manieren per sample dus als je topkwaliteit samples er in stopt dan zal het ook top klinken, tenminste het lijkt me stug dat het dan niet klinkt zoals je het zou willen
Of je hebt de voorkeur voor een bepaalde sound, dat kan natuurlijk.
Ik let voornamelijk op dynamiek, levendigheid, punch, crisp. En voor ITB een goede sequencer vind ik ook wel wat waard..

Dat niemand anders Triaz noemt is mij een raadsel, of is onbekend onbemind in dit geval?
Triaz zijn samples. Geen drumsynthese. Maar als dat ook ok is zou ik Triaz zeker ook aanraden. Alleen teleurgesteld van de midi mapping van deze.
Wel free demo en momenteel 50% off.

Laatst gewijzigd:
Mja, geen internet doe je jezelf ook wel een beetje aan natuurlijk. Het is 2025, gap.
Ik zie alleen maar voordelen, vooral meer focus tijdens produceren ;) Anders had ik hier misschen al 19000 post ipv 1100 :D

Ik let voornamelijk op dynamiek, levendigheid, punch, crisp. En voor ITB een goede sequencer vind ik ook wel wat waard..
Dan heb je de sequencer van Triaz met al z'n mogelijkheden in ieder geval nog niet echt bekeken anders zou je dit niet zeggen.
Naast alle randomization en modulation op zoveel verschillende manieren kan je ook polymetrisch aan de gang en per instrument een andere maatsoort instellen om maar wat te noemen

Alleen teleurgesteld van de midi mapping van deze.
Ja, dat zou nog een update kunnen gebruiken
Wel free demo en momenteel 50% off.
Voor half geld is het echt een topaanbieding.

Laatst gewijzigd:
Ik zoek ook nog een drumplugin. Vooral voor electronische muziek. Gebruik nu maar gewoon superior drummer met eigen samples die ik layer en kan bewerken in superior drummer. Maar superior is in de basis meer voor pop, rock en metal.

Gebruik er iemand nog Sugar Bytes | DrumComputer ?

Lijkt mij wel een gaaf ding!
maar 8 tracks en geen standaard midi note mapping, in feite een hele obscure midi mapping...daardoor kan je niet zomaar midi tracks slepen enzo naar je andere drumcomputers. Maar opzich wel een leuke voor aanvulling op je main drumplug. Voor obscure perc sounds...standaard 808/909 sounds is een beetje omslachtig. Maar wel te doen met de sampleimport die er ook inzit. Ik vond het een hoop gedoe en gebruikte alleen randomize erop. Die AlyJamesLAb drumssynths zijn wat dat betreft dikker en sneller.

Back