sinew1958
Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
In Kiev gaan na een luchtaanval doodgewoon terug op hun terras zitten.M'n past zich aan.Maar hier is het 'Alles went, behalve een synth' denk ik.Niet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In Kiev gaan na een luchtaanval doodgewoon terug op hun terras zitten.M'n past zich aan.Maar hier is het 'Alles went, behalve een synth' denk ik.Niet!
In Kiev gaan na een luchtaanval doodgewoon terug op hun terras zitten.

, maar ik wil met plézier aan een instrument zitten en niet tegen heug en meug een apparaat aanzetten om maar weer eens een poging te doen het ding te doorgronden.T'is hier ook wel een extreem onderwerp.Dat is wel een goede vergelijking ja. Een oorlogsituatie vs bediening van een synth.
Ik moet echt stoppen met het klikken op ‘show ignored content’…
Het is maar goed dat Nonlinear Labs geen tanks en straaljagers bouwt.Dat is wel een goede vergelijking ja. Een oorlogsituatie vs bediening van een synth.
Google eens op 'confirmation bias'.Ik heb weinige C15 owners horen klagen over de bediening.
ChatGPT all you need here.Het is maar goed dat Nonlinear Labs geen tanks en straaljagers bouwt.
Google eens op 'confirmation bias'.
Hoeveel heb je er gesproken dan?Ik heb weinige C15 owners horen klagen over de bediening.
Er is wel wat informatie te lezen, wat de eigenaars vinden over de C15.Hoeveel heb je er gesproken dan?
Ik heb er een gehad en om alle redenen hier genoemd is hij weer weg.
Klank vind ik belangrijk, maar gemak is inmiddels belangrijker.
Niet omdat ik lui ben, maar om de doodeenvoudige reden dat ik graag in een creatief proces blijf als ik inspiratie heb.
Dan wil ik snel kunnen werken zonder er bij na te hoeven denken. Lijkt me een prima redenering.
Als je kunt leven van één product,is dit dus geen gemiste kans,maw er zijn wat bezitters en kopers.En die nemen de 'ongemakken' er graag bij.Je kunt het bekijken vanuit het standpunt van een leek jij en een bezitter ervan.Oefening baart kunst.Het is zoals een smartphone gebruiker die vliegt zonder nadenken door de menu's.Het voelt vooral als een gemiste kans, want onder de motorkap zit best veel moois.