Kaishi ongba (Prog rock)

Tukker

SyntherKloas
Van 'Quatilym', met door AI gemaakte beelden, bewerkt in Photoshop, geanimeerd in Grok en verder bewerkt in Clipchamp.

Leuk gedaan en de synth maakt het passend bij de beelden. Ik merk dat ik op dit moment een beetje in een innerlijke strijd (alhoewel strijd niet echt het juiste woord is) zit met AI en de weg die we op dit moment aan het bewandelen zijn. Merk dat de beelden die ik zag (en misschien ook wel omdat hiervoor AI is gebruikt) daardoor wat weerstand opriepen, terwijl ik normaal wel een SF liefhebber ben.

Leuk gedaan en de synth maakt het passend bij de beelden. Ik merk dat ik op dit moment een beetje in een innerlijke strijd (alhoewel strijd niet echt het juiste woord is) zit met AI en de weg die we op dit moment aan het bewandelen zijn. Merk dat de beelden die ik zag (en misschien ook wel omdat hiervoor AI is gebruikt) daardoor wat weerstand opriepen, terwijl ik normaal wel een SF liefhebber ben.
Ik weet precies wat je bedoelt. Zelf wil ik niet langer tegen allerlei windmolens Don Quichotten en het beste zien te maken van dit soort technologie. Het gaat niet weg. "Make the best of a bad situation", en dat geldt voor wel meer dingen.

Ik weet het… en het is los laten van de weerstand, wat niet altijd makkelijk is wanneer je het ergens niet helemaal mee eens bent of wanneer het tegen je principes en waardes in gaat. In sommige gevallen is het absoluut goed om je te verzetten, in plaats van de dingen over je heen te laten lopen, maar dan wel op de dingen waar je invloed op hebt.

Normaal ben ik een heel positief persoon, alleen niet met dit (+ een aantal veranderingen in de wereld op ander vlak maar die hier wel mee verbonden zijn). Misschien (of ik hoop) dat het allemaal anders uitpakt dan de gedachten die door m’n hoofd dwalen. Wat je zegt, het beste er van maken 😊 Blijf vooral ook doorgaan met dit soort dingen, want volgens mij heb ik wel kunnen genieten van ander gelijk werk van jou.

Top. En het is niet alsof ik er niet eigenhandig ook mee bezig ben...maar ik heb geen tablet, dus digitaal maken in de realistische stijl wordt em niet. (En met zes kids en fulltime werkende en
studerende echtgenote al helemaal niet....)
1000023163.jpg
1000023164.jpg

Dank je, Stupide. Bij iO Pages (prog mag) viel het ook wel in de smaak. Als je dit leuk vind, moet je Meldilorn misschien ook eens beluisteren: Meldilorn

Back