Analogue100
Stamgast
Op zich een mooi apparaat hoor, maar echt aan wennen? Nee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pffftt... heb je daar geen mensen voor ?onmiddellijk na het optreden snel moeten afbouwen en inladen

Een stickertje op je kiwi, iedere keer weer.In plastic verpakte komkommers in de supermarkt…tyf op, echt!
Madame Jeannette (puur en fijngestampt) als sambal bij je eten. Johnny cash kan erover meepraten.
Stof in je huis (en elk gat, kier en hoekje dat je je maar kunt voorstellen) tijdens een verbouwing.
Appjes typen met je neus.
Met je auto consequent overal achteruit rijden ipv vooruit.

Ik stel me nu een product voor waarbij er mechanische apparaten zijn die je op je gear bevestigt. Vervolgens heb je 1 voet pedaal en als je die indrukt worden door het systeem tegelijkertijd alle shift toetsen van al je gear ingedruktAlles went, behalve onthouden waar de SHIFT toets op ieder apparaat staat.
Hmm, ik ga nu een op zetten en over een paar uur in liggen....een tent.
Van me nooitnietmeer naar een festivalcamping. Voor minder dan kingsizebed, chocolaatjes op het kussen en een kamerjas doe ik het niet meer.
Ik was ooit op Glastonbury, en mijn maat kende wat Spanjaarden, en die kenden nog veel meer Spanjaarden, en niemand had een tent, behalve ik.Nog leuker dan een festivalcamping was een festivalcamping op een helling. Ieder half uur lag je de naden uit de tent te duwen omdat je weer van je luchtmatras gegleden was.