Grappige Marktplaats advertenties

Toen 155k en nu 150k? Niet voor niets dus dat er niks meer gezegd wordt over belegging of investering. Buy the dip!

P.s. jullie zijn te arm en hebben een hekel aan kinderen :P

1000004044.jpg

Toen 155k en nu 150k? Niet voor niets dus dat er niks meer gezegd wordt over belegging of investering. Buy the dip!

P.s. jullie zijn te arm en hebben een hekel aan kinderen :P
Kan kloppen, ik heb n hekel aan kinderen en ben te arm voor een nieuwe auto. Mijn 2 autos samen zijn net iets jonger dan mijn oudste synths.

Hoe is dat gebeurd? Het lijkt geen panorama stitch fout want het paneel klopt wel, fysiek past het nooit zo en voor AI vind ik de rest van de afbeelding te goed kloppen met een echte. Photoshop om iets te verbergen, maar het komt zo goed uit?

Die schuine lab series sticker op de achterkant is ook een meerwaarde.

Nog eens goed gekeken op groot scherm ipv telefoon: waarschijnlijk toch gewoon een AI prent voor die eerste "foto" (but why? De andere -echte- foto's zijn goede kwaliteit dus maak die eerste dan ook gewoon echt). Wat het verdacht maakt: andere photo booth dan alle andere foto's, en het woord "Strings" en "Roland" is nogal AI vervormd op de eerste "foto".

Bedankt voor het lachen alvast.. maar welke grap?? Hooke me up.. :)

Als een plaatje er dubieus uitziet of aanbod tegen een gerudeceerde (te lage) prijs, hoort het dan niet gewoon in een ander topic thuis; 'verdacht aanbod' oid.

Laatst gewijzigd:
Is het niet net als de Negeriaanse prinsen: als je dat al verdacht vindt ben je de scam doelgroep ook niet. Soort filtering zeg maar.

Ik ben blij dat ik mijn GAS een beetje onder controle heb.. maar weird idd. Deze heeft 12 toetsen per oktaaf. Zelfde visitekaartje.. ??

Is het een soort estafette DX, telkens opnieuw verkocht voor weer een ander goed doel?

Back