Extended Melodic Jam | Elektron Analog Keys

Synthmeon

Ingeburgerd
Ik ben bezig om een wat langere live jam te kunnen uitvoeren op alleen de Analog Keys, het is in feite een verdere uitwerking van mijn vorige post. Nu zijn er meer patterns en improviseer ik meer live, voor meer variatie. Ik ga dit vanavond uitvoeren bij een cultureel event van de Utrechtse Heuvelrug (grappig genoeg mijn beste muzikale opdrachtgever op dit moment). Het is een beetje snel opgenomen en qua mastering had ik er meer tijd in kunnen stoppen, maar mijn tijd is beperkt deze week en ik wilde toch wat opnemen.
Alvast bedankt voor het luisteren!

Mooi man van genoten.
Klinkt ook echt goed de Analog keys.
Fijn om te horen, bedankt!
Zeker mooi, zo uptempo en hypnotiserend. Mooie sound. Ging het goed, live?
Bedankt voor het luisteren! Het ging zeker goed, het was voor een wat ouder publiek, maar ze waren echt enthousiast. Grappig aangezien ik begon met live elektronica om dansmuziek te maken en nu zit ik ineens in de wat serieuzere lokale cultuursector haha.

Toch jammer dat Elektron geen nieuwe Analog keys heeft gemaakt.
Ideaal voor jammen!
Klinkt echt heel lekker trouwens.
Af en toe zou ik er een ritme 'iets' doorheen willen, maar zo minimaal is ook lekker.

Toch jammer dat Elektron geen nieuwe Analog keys heeft gemaakt.
Ideaal voor jammen!
Klinkt echt heel lekker trouwens.
Af en toe zou ik er een ritme 'iets' doorheen willen, maar zo minimaal is ook lekker.
Ja vind ik ook jammer, al is deze editie van de keys ook prima voor mij. Grappig dat je ook met de wens voor een beat komt, dat roept dit soort muziek toch wel op. Misschien dat ik nog een versie uitvoer met de analog rytm er bij. Hoe dan ook, bedankt voor het luisteren!

Heel mooi, fascinerend wat je met 4 stemmen kan doen. Ik miste de beat vooral in het begin, gewoon omdat je dat verwacht. Maar als ik eerlijk ben denk ik dat ik zonder een beat meer aandacht heb voor de details en nuances in de muziek. Ik geniet erg van de spanning van hoe de aandacht steeds vastgehouden wordt met relatief best wel minimale elementen en veranderingen.

Ja vind ik ook jammer, al is deze editie van de keys ook prima voor mij. Grappig dat je ook met de wens voor een beat komt, dat roept dit soort muziek toch wel op. Misschien dat ik nog een versie uitvoer met de analog rytm er bij. Hoe dan ook, bedankt voor het luisteren!
Is mijn brein hoor .
Als ik ambient 'wil' maken, eindig ik altijd in iets van dark house ofzo.
Het is net zwaartekracht.
Je kunt er lastig aan ontkomen.

Back