Een prijsvergelijker van Belgische bodem? Jazeker! Ties van der Pol is de maker van SynthLobby, hij postte net op FB het volgende:
Even bekeken, ziet er alvast fraai uit. Mooi initiatief, hopelijk wordt het een succes!
Hey allemaal,
Ik heb de voorbije tijd een tool ontwikkeld die ik zelf miste als muzikant: een plek waar je makkelijk en snel prijzen kan vergelijken tussen Thomann, Bax, Music Store enz. Je ziet er ook meteen de prijsgeschiedenis van elk item, zodat je weet of er effectief korting is of gewoon een marketingstunt. Daarnaast kan je spullen op je verlanglijst zetten en kan je kiezen om een mailtje te ontvangen wanneer de prijs daalt. Alles wordt dagelijks geüpdatet.
Het is voorlopig vooral gericht op keyboards en synths, maar ik wil het later uitbreiden naar een breder assortiment aan instrumenten en gear. Ik doe dit project alleen en puur uit interesse, ik verdien hier niets aan. Feedback of suggesties zijn altijd welkom!
Je vindt het hier: https://synthlobby.tiesvdp.be
Groetjes,
Ties
Even bekeken, ziet er alvast fraai uit. Mooi initiatief, hopelijk wordt het een succes!
Laatst gewijzigd:

.
. Het prijsverschil tussen .nl en .be: ik track momenteel enkel de Belgische websites. Had geen enkel idee dat dit project tot in Nederland zou geraken
. Ik kijk ASAP na of ik de nederlandse prijzen ook getracked krijg.