Dorian Urac
Aaaaaarrghhhhh!!!
Mini-error en Morty-C-137 posten het al in de algemene plugin-deal draad (daarvoor dank
), maar IK Multimedia heeft dus een group buy. Hoe meer mensen deze maand één single VST van ze kopen, hoe meer gratis VSTs ze weggeven aan alle deelnemers. De teller staat nu al bijna op 14 VSTs voor de prijs van één en er is nog 30 dagen te gaan.
Hun FET compressor heb ik, en die is in mijn humble opinion errug goed. Nu zat ik door hun giga aanbod te bladeren en ik word tureluurs van alle opties.
Mijn vraag:
Zijn er hier mensen die IK Multimedia VSTs gebruiken, en zo ja, wat zijn de gems, de aanraders of juist de laat-maar-zittertjes?
En waarom zou je hun producten überhaupt wel of niet gebruiken?
Ik denk nl dat ik binnenkort een diepe duik ga nemen in dat VST badwater van ze.
Ik zeg: Blub!
Hun FET compressor heb ik, en die is in mijn humble opinion errug goed. Nu zat ik door hun giga aanbod te bladeren en ik word tureluurs van alle opties.

Mijn vraag:
Zijn er hier mensen die IK Multimedia VSTs gebruiken, en zo ja, wat zijn de gems, de aanraders of juist de laat-maar-zittertjes?
En waarom zou je hun producten überhaupt wel of niet gebruiken?
Ik denk nl dat ik binnenkort een diepe duik ga nemen in dat VST badwater van ze.
Ik zeg: Blub!
Laatst gewijzigd:
) 't Gaat voor mij denk ik een combi worden van wat MODO bassen en drums en diverse T-racks. Hun Hammond orgel en philharmonisch orkest klinken ook bruikbaar. Toch maar even een verlanglijstje in elkaar puzzzelen, want het is een hoop om doorheen te worstelen.