Wie gebruikt er hier IK Multimedia VSTs?

Ik loop me inmiddels ook suf te downloaden aan IK-m:kroon: Er zitten wel bloedmooie dingen tussen hoor, zoals die Lurssen mastering console + eq. En die MODO basjes en Miroslav Philharmonik 2 zijn inderdaad erg goed. Thanks @Mark E. en @Tim R voor deze tips. :) Verder ben ik blij verrast door Cinematic percussion voor Sample tank.

Ik heb als eerste de Tone-X 6 Pro gepakt en daar zit dus inderdaad al veel in, maar niet alles:
1760029169985.png

Ik heb 40 van de 63 add-ons.

Ik kan nog 21 dingen kiezen, dus als ik wil kan de hele set aanvullen. Goeie deal dus! Hij geeft aan dat ik dingen kan kiezen met een waarde tot maximaal $249 elk.

Laatst gewijzigd:
@Mark E. Da's nou een cool vst behangetje voor in de slaapkamer! 8)

Zelf heb ik het als volgt aangepakt:
M'n streven is sowieso altijd om enkel software aan te schaffen die ik echt gebruik, anders wordt het zo'n oerwoud in m'n lieve Macje en m'n DAW. Zodoende een verlanglijstje gemaakt met "must haves" en "could haves". 'k Kwam erachter dat er 14 dingen op m'n "must have" lijstje stonden, met hoogste individuele waarde van 99,- euro. Aldus gewacht tot er via de group buy 14 gratis vsts beschikbaar kwamen, eentje van 99,- euro gekocht en toen die 14 vsts binnen geharkt.

Okay ik geef toe... @Morty-C-137 is King :mega: hier, met 9 euro onbeschaamd alles binnenharken. :halleluja

Hm, het enige probleem is nu dat de teller inmiddels op bijna 24 gratis vsts staat. Vanf 28 vsts is m'n "could have" lijstje ook op. Oh no, wat nu? "insert eerste wereldprobleem sarcasm" :D

Laatst gewijzigd:
Voor iedereen die nog een stap verder wilt gaan, Humble Bundle heeft toevallig ook weer een IK- multimedia pakket in de shop.

Voor iedereen die nog een stap verder wilt gaan, Humble Bundle heeft toevallig ook weer een IK- multimedia pakket in de shop.

Ja dat is een goede. Dan koop je gewoon voor €1 de Miroslav Philharmonic en dan doe je voor €1 mee aan de bundle deal bij IK en kan je andere plugins twv €99 harken.

ARC-X is wel leuk als je die nog niet hebt. Moet je alleen even ergens de microfoon kunnen lenen van iemand
Het mooie is dat je niet perse de IK mic hoeft te gebruiken. Een generic measurement mic gaat ook. In mijn geval een Behringer EMC8000 waarvan ik ook een calibration file heb.

Het gaat wel hard nu met de group buy. Ik heb gisteren weer 2 nieuwe plugins kunnen toevoegen en nu net weer. Dus dan voeg ik Arc X maar toe, want, zoals Dorian als omschreef; nadat je je 'must-haves' hebt moet je een beetje zoeken wat er bij kan omdat het kan. Niet omdat je ze echt wilt of zal gebruiken.

Voor mij was dat punt na 12 goede T-RackS plugins wel en beetje bereikt. Quad comp heb ik spijt van want die vind ik wel bagger. Quad Image daarentegen heel goed! En, van die oudere plugins (waarvan ik er slechts enkele gekozen heb) is de de-esser ook bijzonder goed. Niet zo sexy als de andere plugins, maar een goede tool.

Attachments

• Screenshot 2025-10-10 at 09.44.40.png
    Screenshot 2025-10-10 at 09.44.40.png
    241,9 KB · Bekeken: 71
Ja dat is een goede. Dan koop je gewoon voor €1 de Miroslav Philharmonic en dan doe je voor €1 mee aan de bundle deal bij IK en kan je andere plugins twv €99 harken.
Nee, die is excluded. Dat werkt dus helaas niet

1760085352633.png

Ik heb jaren geleden Amplitube ooit eens gekocht maar ben geen fan. Volgens mij waren ze ook heel vervelend/pushy met veel spam of vervelende apps ofzo? Negatieve associatie in elk geval, sindsdien nooit meer iets van gekocht.

Pfff... wordt nu al moe van de group buy... weer 2 nieuwe gratis producten uitzoeken vandaag. Bij de laatste 10 had ik al zoiets van: "Mja.. ik heb de plugins die ik echt wil, goed vind en ook ga gebruiken nu wel.... pfff.. wat zal ik toevoegen aan de stapel voor de 'discarded' folder op mn harddrive?"

Hahah.. 1st world problems hey.. straks heb ik alles van ze of ik het nu wilde of niet. Wel maar €9 voor hoeven te betalen (of had ik daar al mee lopen opscheppen?)

Ik wacht eigenlijk nog op de Black Friday deals voor TrackSpacer van Wavesfactory. Dat is de enige nog over op mn echte wishlist van plugins van de afgelopen maand. Ik was net te laat met die deal daarvoor op Plugin Boutique onlangs... €29 ballen... ajajaj... Dat gaan ze zeker binnenkort niet meer doen.

Pfff... wordt nu al moe van de group buy... weer 2 nieuwe gratis producten uitzoeken vandaag. Bij de laatste 10 had ik al zoiets van: "Mja.. ik heb de plugins die ik echt wil, goed vind en ook ga gebruiken nu wel.... pfff.. wat zal ik toevoegen aan de stapel voor de 'discarded' folder op mn harddrive?"

Hahah.. 1st world problems hey..
Arme, arme @Morty-C-137 ;) Dit is nog maar 34 gratis producten, en met nog 15 dagen te gaan, gaan ze in dit tempo met gemak de 50 8D 8D 8D gratis cadeautjes halen.

Gelukkig is hier Dorian om je te redden. Heb je al aan MODO basjes gedacht? Als je de SE edition daarvan installeert, dan kun je heul veul losse basjes gratis erbij binnen halen. Dan ben je zo 20 gratis cadeautjes verder, en ze kosten volgens mij ook niet heel veel schijfruimte omdat het modeling basjes zijn, geintegreerd in de vst zelf, dus geen giga sample libraries. Ik kan uit ervaring zeggen dat ze goed klinken. Hetzelfde kun je met de Modo drums doen, maar die klinken ietwat meh.

PS: Trackspacer is aanrader. Heb ik ook. Gebruik het continue.

Arme, arme @Morty-C-137 ;) Dit is nog maar 34 gratis producten, en met nog 15 dagen te gaan, gaan ze in dit tempo met gemak de 50 8D 8D 8D gratis cadeautjes halen.

Gelukkig is hier Dorian om je te redden. Heb je al aan MODO basjes gedacht? Als je de SE edition daarvan installeert, dan kun je heul veul losse basjes gratis erbij binnen halen. Dan ben je zo 20 gratis cadeautjes verder, en ze kosten volgens mij ook niet heel veel schijfruimte omdat het modeling basjes zijn, geintegreerd in de vst zelf, dus geen giga sample libraries. Ik kan uit ervaring zeggen dat ze goed klinken. Hetzelfde kun je met de Modo drums doen, maar die klinken ietwat meh.

PS: Trackspacer is aanrader. Heb ik ook. Gebruik het continue.
Hahah.. nou ik heb best een aversie tegen de instrumenten plugins van IK (althans alles met samples). De MODO drums en MODO bass... mja.. het zijn geen sounds die ik nodig heb. En Logic heeft al dat al voorzien voor wanneer ik het wel nodig heb.

Hahah.. 1st world problems hey.. straks heb ik alles van ze of ik het nu wilde of niet. Wel maar €9 voor hoeven te betalen (of had ik daar al mee lopen opscheppen?)

Ik wacht eigenlijk nog op de Black Friday deals voor TrackSpacer van Wavesfactory. Dat is de enige nog over op mn echte wishlist van plugins van de afgelopen maand. Ik was net te laat met die deal daarvoor op Plugin Boutique onlangs... €29 ballen... ajajaj... Dat gaan ze zeker binnenkort niet meer doen.
Volgens mij is trackspacer vaak voor die prijs te vinden. En met black friday maand in aantocht zal het vast niet lang duren.

Ja gaat hard. Ik heb nu voor €9:

- T-RackS 6 MAX
- Amplitude 5 SE + X-Drive, X-Time, X-Space en X-Vibe

Alleen van T-Racks 6 heb ik ik een handjevol modules geinstalleerd die ik een toevoeging vind op mn huidige setup en ook zal gebruiken. Het overgrote deel niet. Dat is alleen maar keuzestress :D

Ze hebben nogal wat problemen op hun website. Ik moet nog meer dan de helft van de gratis dingen downloaden, maar dat lukt niet. Lees op internet dat er meer mensen last van hebben.
Af en toe is de site ook volledig onbereikbaar.

Voor de rest iedereen alles al binnen gehaald van de actie?

@Mark E. Geen zorgen. Als je een deelnemer bent in deze actie, heb je geloof ik nog een maand om te claimen en het is logisch dat de site precies nu – op het hoogtepunt van de rit – overbelast is. Dat zal over een weekje ongetwijfeld afnemen, omdat het gros van de deelnemers dan alles binnen heeft gehaald en er geen nieuwe deelnemers meer bij kunnen komen.

Zelf heb ik alles binnen, door net als @Morty-C-137 iedere keer per twee plugins te claimen. Bij de laatste 3 ging het wel wat trager merkte ik.

Back