Manic
Ouwe rot
Ah ik dacht dat beide zou werken.nee, 8080 volgt later ( + disto + vocoder + 10 voices)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah ik dacht dat beide zou werken.nee, 8080 volgt later ( + disto + vocoder + 10 voices)
Onlangs geupdate, maar OsTIrius is inderdaad een heel stuk beter geworden. Heb hem ook al in producties gebruikt. Inmiddels heb ik de JP8000 emu ook aan de gang, ben wel benieuwd. Deze synth (nou ja, de JP-8080 dan met name) heeft altijd mijn belangstelling gehad, maar toch heb ik er nooit eentje in de studio gehad.Volgens mij zitten alle ‘oude’ versies nu op 2.0 met een heel nieuwe engine, dit zou iets moeten uitmaken, maar op een beetje recente pc/mac draait het allemaal prima.

Ja de FX sectie is niet super uitgebreid als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een Virus, dus dat er bij veel producties veel fx en verdere processing is toegevoegd geloof ik gelijk.Ik kan me vergissen maar ik denk dat de jp8000 in de meeste producties nog een shitload aan effecten en post processing bevatten?

Is reeds zo:Nu hopen dat deze ooit op een Raspberry Pi kan draaien
discourse.zynthian.org
The work of Gods!!! De maker van de plugin aan het woord. Geniale talk voor wie de benieuwd is naar de technische challenges voor het maken van deze plugin. Nu de specifieke Roland DSP chips gekraakt zijn, lijkt de weg vrijgemaakt naar nog heel wat andere emulaties van mid-90ies tot early 2000's Roland gear.
Nu hopen dat deze ooit op een Raspberry Pi kan draaien en er een dedicated MIDI controller voor gemaakt wordt.
The work of Gods!!! De maker van de plugin aan het woord. Geniale talk voor wie de benieuwd is naar de technische challenges voor het maken van deze plugin. Nu de specifieke Roland DSP chips gekraakt zijn, lijkt de weg vrijgemaakt naar nog heel wat andere emulaties van mid-90ies tot early 2000's Roland gear.
Nu hopen dat deze ooit op een Raspberry Pi kan draaien en er een dedicated MIDI controller voor gemaakt wordt.
Precies dat ja.Dat ligt wel een stuk gevoeliger gezien je letterlijk een ROM steelt, zo ver gaan ze nog niet
De JT-4000 wellicht? Minisynth met grote sound (maar helaas crappy envelopes).Precies dat ja.
Hadden ze niet ook al zo'n supersaw-achtig ding uitgebracht?