Grote oproep voor jullie beats op Radio Bullet! 🔥

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Lieve forumvrienden en muziekliefhebbers!

Woensdagavond 19:00-21:00 uur neem ik het roer over op www.radiobullet.nl voor een knallende set vol pure passie en underground vibes – puur op basis van jullie tracks. En raad eens? Jullie maken de soundtrack! Ik draai exclusief producties van leden uit onze 3 favoriete fora – jullie eigen tracks, remixes of demos, maar hou ze kort: max 10 minuten per stuk. Dit is dé kans om je werk te laten horen aan een groeiend publiek van fellow producers en fans.

Waarom insturen?

Je track krijgt airplay op een live radioshow (en misschien meer als het een hit wordt!). 8)
Feedback van de community via posts: deel je gedachten hieronder!
Bouw je buzz op – dit is hoe legendes beginnen!

Hoe doe je mee? Super easy:

Mail je productie (max 10 min) naar gloomer@mail.be (met tracknaam, artiestennaam en een kort bio'tje).
Vul het contactformulier in op www.messagefromone.blog. Of reply gewoon op dit bericht met een link naar Dropbox/WeTransfer/Onedrive of een andere cloud.

Ik selecteer de vetste inzendingen en geef credits waar ze horen. Laten we dit forum laten exploderen van trots – stuur in, deel met je maten via posts, en tune in live!

Wie durft als eerste? Drop je link hieronder! 🎧✨

#RadioBullet #ProducerCall #UndergroundBeats #MessageFromOne #MusicProduction #Beatmakers #ElectronicMusic #DJSet #RadioShow #SubmitYourTrack #IndieMusic #UndergroundMusic #ProducerLife #NewMusic #SoundCloud

playlist.jpg

de volledige playlist van morgen. Sta jij ertussen, laat het ons weten, weet jij hoe het gaat met de artiesten die we niet meer horen of zien, laat het ons weten. En stuur verdikke je tracks in!!

playlist.jpg

Ik heb gisterenavond de set geluisterd en op fouten gecontroleerd. Mijn beste vriend was erbij en vond de set heerlijk, met zeer goede nummers. Wist je dat ik meer dan ongeveer 8/10de van de artiesten, dus de tracklist heb gehaald uit mijn mp3-collectie die ik al 20 jaar aan't verzamelen ben van al mijn fora vrienden?

Ach wat.

;{

weet je Jan, door dit allemaal te verzamelen en te cureren kom je toch iedere keer weer tot een mooie bonte playlist. Niet allemaal even gepolijst en soms vliegt het alle kanten uit, maar dat is dan ook weer de rauwe puurheid en heeft ook écht wel z’n charme. Je bent een fijn sociaal wezen, die de onderstroom welke nooit het bredere publiek gaat bereiken toch een mooi eigenzinnig podium geeft. 😀

Lekker bezig gloom 👍

Ik heb zelf al tijden niks meer 'af' gemaakt dus van mij geen materiaal, maar zo te zien heb je al een mooi lijstje bij elkaar zo.

weet je Jan, door dit allemaal te verzamelen en te cureren kom je toch iedere keer weer tot een mooie bonte playlist. Niet allemaal even gepolijst en soms vliegt het alle kanten uit, maar dat is dan ook weer de rauwe puurheid en heeft ook écht wel z’n charme. Je bent een fijn sociaal wezen, die de onderstroom welke nooit het bredere publiek gaat bereiken toch een mooi eigenzinnig podium geeft. 😀

Fack, wat een donderde fijne feedback. Je weet dat je mijn dag/avond hier goed mee maakt, dank je wel, lieve gast. Jij mag er ook best zijn!

Jan :)

Lekker bezig gloom 👍

Ik heb zelf al tijden niks meer 'af' gemaakt dus van mij geen materiaal, maar zo te zien heb je al een mooi lijstje bij elkaar zo.

Dank je wel maat. Weet je eigenlijk wil ik jullie probeersel ook graag draaien... Dan horen ze de evolutie en dat maakt het razend interessant. Doen zou ik zeggen, inzenden die hap en niet te bescheiden zijn... Haha, maar Nederlanders staan bekend voor hun bescheidenheid hier in Belgie. :)

Hoi forum fam!

Luister goed – IK STERF om jullie VOLLEDIGE SETS hier te draaien, zonder remmen! Gooi die pre-tracks, wilde probeersels, sluwe teasers – welke vuurballen je ook hebt borrelen. Durf NIET bescheiden te zijn; ontketen de chaos, pak het podium en laten we deze parade laten ontploffen! Wie eerst? Raak me NU!

Hoi forumleden!

Hebben jullie genoten van mijn 2 uur durende Gloomy's Fora Parade? Laat het me weten wat je ervan vond – de hoogtepunten, de dieptepunten, of welke praalwagens je zijn bijgebleven!

Bij deze ben ik bijna beginnen huilen, zo'n pakkende stem, yooo !!

:engel:

Playlist.jpg

Dit is de playlist van volgende week woensdag, het zal een Cyborg 4 Target Special worden. Steengoeie deep Techno, van het Image-Line (fruityloops) forum. Je ziet ook dat ik Dr. Eppo er heb tussenstaan, dat niet voor ieders brein geschikt is, maar ik vind het verdomd goed gemaakt.

Back