Grote oproep voor jullie beats op Radio Bullet! 🔥

Ah, mooi. En met Terror doel je op snellere hardcore? Dus alles tussen die twee in?
Want heb naast mijn eigen muziek ook wat Hardstyle muziek van vroeger, dus als je daar evt. in geïnteresseerd bent kan ik het je ook opsturen ;)

Ah, mooi. En met Terror doel je op snellere hardcore? Dus alles tussen die twee in?
Want heb naast mijn eigen muziek ook wat Hardstyle muziek van vroeger, dus als je daar evt. in geïnteresseerd bent kan ik het je ook opsturen ;)

tuur-LIJK!! Met veel gaarnte :eureka:

alles, van Noize tot Terror. Van Ambient tot EDM, je probeersels eventueel. Een Radio (jouw naam) Special op Radio Bullet.. Korter dan 10'

:P

Om verwarring te voorkomen: 10 minuten is max. per nummer hé! De Special mag gerust een volledig uur duren, - de jingle dan :)

╔══════════════════════════════════════╗
║ ║
║ DJ GLOOMY PRESENTS ║
║ ║
║ EUPHORICA – GOA SPECIAL ║
║ ║
║ 50 GOA TRACKS · NON-STOP ║
║ ║
║ NO TALK · NO BREAKS ║
║ ║
║ A continuous euphoric Goa journey ║
║ through the music of Euphorica. ║
║ ║
║ FEBRUARY 4 ║
║ 19:00 CET ║
║ ║
║ RADIO BULLET ║
║ ║
║ Tune in. Stay in. ║
║ ║
╚══════════════════════════════════════╝

Playlist.jpg

Gloomy's Fora Parade, Woensdag 11 februari 2026 – 19:00 CET Live op www.radiobullet.nl

Deze woensdag kun je weer luisteren naar een nieuwe (mss de laatste als ik niet snel inzendingen krijg) aflevering van Gloomy's Fora Parade: een duik in de donkerste hoekjes van de fora.

Deze week ligt de focus op Jay30k en zijn track "Mosh Pit"!

Jay30k komt uit Rotterdam en is een Nederlandse producer die drum & bass, drumstep en neurofunk mixt met veel energie. Hij staat bekend om zijn krachtige remixes van klassiekers zoals het Rocky Balboa-thema, Jurassic Park en Superman, die hij omtovert tot intense versies. "Mosh Pit" komt van zijn album We Melt In Ice uit 2013 en is vol agressieve drops, drive en pure mosh-pit energie. Perfect om je adrenaline op te krikken.

Leuk extraatje: volgende volgende woensdag open ik de show met mijn eigen "Mosh Pit" Gloomer Remix, dus blijf zeker luisteren!

Tijden om in te tunen (over de wereld):

CET (Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, enz.): 19:00
UTC / GMT: 18:00
EST (New York, VS): 13:00
PST (Los Angeles, VS): 10:00
AEDT (Sydney, Australië): donderdag 05:00 (volgende dag)

Ga naar www.radiobullet.nl, zet het volume wat harder, pak je hoofdtelefoon en laat de parade maar komen. Tot in de sounds!

🎧

#GloomysForaParade #RadioBullet #Jay30k #MoshPit #DrumAndBass #Drumstep #Neurofunk #NederlandseProducer #UndergroundSounds #WednesdayVibes #19hCET #MoshPit

Playlist 0218206 WED.jpg

🌙 Morgenavond, woensdag 18 februari 2026 om 19:00 CET, duik ik weer in Gloomy's Fora Parade op www.radiobullet.nl!

Dit is dé plek waar verborgen parels eindelijk schitteren: tracks die je niet overal hoort, maar die meteen inslaan, van rauwe energie tot dromerige diepgang. Nog onder de radar, maar waanzinnig verslavend goed.

Luister mee naar deze vurige en soulvolle line-up:

Gloomy's Parade Jingle (om warm te worden)
Jay30k – Mosh Pit (Gloomer Remix) 🔥
Shalohim – Reflection
Hapfac – To The Top
Chris Ryne – After August
Alex Mumbbee – World on Fire
Scopes – Eyes Closed
Dorian Urac – Alien Lifeform
Roy ShyftE – Flight Meditation
Yuron – A Day At The Ocean
Eclectic – MothaFookah (raunchy dubmix)
Balkar Wacholz & Leth – Shaman's Trip
A Multitude of One and Manducator
Shamanuel – Extension (Wake Up)

Kom erbij hangen, ontdek je nieuwe favorieten en steun deze artiesten gewoon door te luisteren, elke play telt!

Stream hier: www.radiobullet.nl

Zet je wekker op 18:58 CET, dim de lichten, volume vol open… en laat de parade beginnen.

Wie doet er mee? Drop een 🔥 of tag een vriend die van verrassende sounds houdt!

Tijden wereldwijd voor 19:00 CET (woensdag 18 feb 2026):

UTC / GMT (Londen wintertijd): 18:00
New York (EST): 13:00
Los Angeles (PST): 10:00
Tokyo (JST): 03:00 (donderdagochtend)
Sydney (AEDT): 05:00 (donderdagochtend)

#GloomysForaParade #RadioBullet #UndergroundGems #NewMusicDiscovery #SupportIndieArtists

en dit allemaal dankzij jullie!!

:okdan:

Guys, als jullie een track uploaden bvb op SC, deel dan je track op het forum dan ook als bijlage, dan kan ik hem downloaded en draaien op bullet. Ik heb voor woensdag slechts 7 inzendingen en dat is veel te weinig. Hou de Fora Parade gaande en doe een bijdrage. Zoniet ben ik gedwongen om te stoppen met deze fantastische show. Doen!

ik heb nieuwe producties nodig. Hetzij EP's, CD's, Tracks, Probeersels ook. Allemaal welkom.

Wil je gedraaid worden op mijn show?

Post je track hier dan als bijlage of voorzie me van een downloadlink.

Gracias!

Gloom

Radio Bullet.jpeg

Vanavond om 19:00 CET stem je af op www.radiobullet.nl voor een heel speciale editie van DJ Gloomy's Fora Parade:

"New Energy" Special, duik diep in de frisse, experimentele wereld van producer roleyy.

roleyy's New Energy (uit februari 2026, afgerond als deel van de RPM Challenge) is een puur instrumentaal bass music-avontuur: bomvol innovatieve technieken, dreunende basslines, donkere synthwave-vibes, hardwave-randen, trap-geïnspireerde drums en vooruitstrevende elektronische experimenten. Hij levert die rauwe, meeslepende stereo-sound, het beste hardop en wijd open gedraaid.

"I ended up exploring this new type of sound i've been working on. I didn't have anything planned and just went with the flow!" — roleyy (via RPM Challenge)

Of je nu valt op dnb, wave, dubstep-ondertoon of gewoon zin hebt in iets fris en grensverleggends: dit album laadt je speakers én je energie weer op.

Ik draai live het volledige album. Gratis downloads nog steeds beschikbaar op Bandcamp, grijp 'm terwijl je meekrijgt!

roleyy.bandcamp.com/album/new-energy

(of check de SoundCloud-set: soundcloud.com/roleyy/sets/new-energy)

Vanavond, 19:00 CET

DJ Gloomy's Fora Parade presenteert: New Energy Special

www.radiobullet.nl Lock in, draai 'm hard, voel die new energy. 🚀🔊

Laten we samen wat golven maken! 🎧

#NewEnergy #roleyy #BassMusic #RadioBullet #ForaParade #DJGloomy #Synthforum #NFF #Bandcamp #Soundcloud

Back