Niftykeys cre8audio blijft toch niet werken

MstrFX

B T N!
Ik heb 2 niftykeyz.

Daardoor kon ik wel even wat testen. Maar.. het frontpaneel zit vast aan het chassis met wat knoppen en jogwheel.

image.jpg

Heb de goede flatcables want beide frontpanelen (lees met de knoppen) werkt gewoon op degene waar niks mis mee is.

Even de eurorack flykable los gehaald, geen verschil (al brand het latch lampje heel zwak) maar dat maakte niks uit. Geen werking.

Ging de spanning op de flycable meten.. geen + te vinden. -12 -24 en -17.. bovenste twee 0. Dus geen plus en 5v.

Hier ligt ergens het probleem
IMG_6989.jpeg

IMG_6988.jpeg
IMG_6990.jpeg

Iemand een suggestie? hele powerboard eruit? en even onder de loep?

mm sherp.. ga morgen weer meten..
Maar feit blijft dat mn knoppen deck zeg maar geen leven heeft..

Tsja dat zou goed kunnen! ik weet inmiddels dat het niet opgelost is met de flatcable, ik het frontpaneel in mn andere niftykeyz gezet in toen werkte dat deel wel.
Ik heb alles nu even opzij gezet voor andere dingen maar ik ga dat hopelijk volgende week even bekijken. Had me al voorgenomen om dieper te graven..
Thx :)

Heb zojuist even een adapter van een header gemaakt zodat ik beter kan meten en geen kortsluiting maak. M’n flying busboard geeft wel -12 +12 en 5v netjes. Maargoed hij moet dus wel uit elkaar om bij de voeding pcb te komen :/

Back