DIe schreeuwt echt BUY NOW BUY NOW naar mij maar de vraag is wat moet ik ermeeMoog Spectravox 298 eu Moog Spectravox

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DIe schreeuwt echt BUY NOW BUY NOW naar mij maar de vraag is wat moet ik ermeeMoog Spectravox 298 eu Moog Spectravox

Komen alleen maar belegen geluiden uit. Houd je geld in je zak!DIe schreeuwt echt BUY NOW BUY NOW naar mij maar de vraag is wat moet ik ermee![]()
![]()
Nadenken... Met black friday...Hmm die SID emulator is wel verleidelijk maar tegelijkertijd weet ik vrijwel zeker dat 'ie in de plugin berg verdwijnt en er nooit meer uitkomt. Ik ga er nog heeeeel even over nadenken.
www.enjoy-lab.com
Dat ding mag inderdaad wel de title “godfather” dragen. Ziet er echt super mooi uit. Werkt vast fijn met zo’n Akai life ding, een leuke synth en dan lekker jammen.Als je nog een dikke multie channel FX zoekt in wat hoger segment 10% BF korting, dat komt op nog geen 900,- incl bezorging
The GODFATHER | Enjoy-Lab
The Godfather is the first creative multichannel audio processor with a dual Soul.www.enjoy-lab.com
Werk al jaren met Sonarworks Reference 4, vandaag (eindelijk) geüpgraded naar SoundID, voor 19 euri.Sonarworks tot 50% korting. Ik heb de headphone versie gekocht voor 49,-.
Sonarworks tot 50% korting. Ik heb de headphone versie gekocht voor 49,-.